مرادی: دخسوس را می‌خواستیم، او به ایران نیامد

مرادی: دخسوس را می‌خواستیم، او به ایران نیامد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد این باشگاه در پرداخت هزینه‌های خودش و بدهی‌های سال‌های گذشته مشکل دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، مراد مرادی درباره پرونده‌های باشگاه پارس جنوبی جم در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این پرونده‌ها برای سال‌های گذشته است که باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده، اینست که باید پرونده‌ها را بررسی و با شاکیان توافق کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: ما کارها را انجام می‌دهیم اما دست ما هم بسته است. مگر چقدر پول داریم؟ باشگاه نمی‌تواند هزینه‌های خودش را پرداخت کند، چه برسد به بدهی‌های گذشته.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم درخصوص اظهارات فرناندو دخسوس درباره فسخ شدن قرارداد او بدون اطلاع خودش تصریح کرد: ما بندی در قرارداد داریم که باشگاه می‌تواند طبق آن، قرارداد بازیکنش را فسخ کند که این قرارداد به امضای دخسوس رسید، البته ما این بازیکن را می‌خواستیم که او به ایران نیامد و در تمرینات حضور نداشت. ما هم خیلی به دروازه‌بان نیاز داشتیم و تا لحظه آخر صبر کردیم.

مرادی در مورد اینکه دخسوس گفته بود مدیران باشگاه پارس جنوبی، تماسش را پاسخ نداده‌اند و او شاید به فیفا شکایت کند، به تسنیم گفت: این بازیکن با هیچکس تماس نگرفته و حتی تماس ما را هم پاسخ نداد. اگر او از باشگاه شکایت کند، ما مستندات لازم را در این پرونده اختیار داریم.

وی درخصوص جدایی کاخابر کاکاشویلی خاطرنشان کرد: او یکی از بهترین بازیکنان ماست که به دلیل مصدومیت از جمع ما جدا شد و نمی‌توانست بازی کند. به همین خاطر نام این بازیکن را از لیست خارج کردیم و تلاش می‌کنیم که او را سال آینده به تیم بازگردانیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه باید 70 درصد باقیمانده قرارداد کاکاشویلی را پرداخت کند یا خیر، بیان کرد: خیر این موضوع در قرارداد نیست. ما باید پول جراحی او را پرداخت کنیم و به‌زودی با او مذاکره خواهیم کرد.

مرادی درباره وضعیت مگنو باتیستا و اینکه گفته شد باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده است، اظهار داشت: بله با او تسویه‌ حساب می‌کنیم تا او هر چه زودتر به کشورش بازگردد، جراحی کند و زود به ایران بازگردد. ما فصل آینده به مگنو نیاز داریم و با این بازیکن تعامل خواهیم کرد تا مشکلش حل شود. 

9697