کاپیتان بداخلاق منچستریونایتد: هیچ‌وقت شوخی‌های رونی و فردیناند را درک نکردم

کاپیتان بداخلاق منچستریونایتد: هیچ‌وقت شوخی‌های رونی و فردیناند را درک نکردم

پایگاه خبری فوتبالی – روی کین، هافبک بداخلاق سال‌های دور یونایتد می‌گوید هیچ‌وقت نتوانسته با شوخی‌های رختکن منچستر کنار بیاید.
به گزارش فوتبالی، روی کین در جدیدترین گفت و گوی خود با Football Show گفته: وقتی کاپیتان منچستر بودم رونی و ریو فردیناند از آن مدل بازیکنایی نبودند که از حضور در کنار آن‌ها لذت ببرم. رختکن تیم مدام در حال تغییر بود و هر تابستان حداقل یکی دو بازیکن جذب می‌شدند. بازیکن‌های خوبی به جمع ما اضافه می‌شدند و از بازی در کنار آن‌ها لذت می‌بردم اما این اواخر در مورد بعضی از آن‌ها فکر می‌‌کردم و می‌گفتم نه. نمی‌توانم مثل آن‌ها باشم. شوخی و مسخره بازی‌های آن‌ها برایم قابل هضم نبود. نمی‌توانستم با آن‌ها شوخی کنم و کنار آن‌ها وقت صرف کنم.
کین در ادامه گفته: وقتی از تیم رفتم بازیکنان زیادی نبودند که دلم برای آن‌ها تنگ شود. من و آن بازیکنان بهم شبیه نبودیم. بعضی اوقات می‌دیدم برخی با گوشی خود کار می‌کنند و من این مسئله را درک نمی‌کردم من قدیمی و بد اخلاق. بله. و درک نمی‌کردم وین رونی با شوخ‌هایش به کجا می‌خواهد برسد اما این مسئله شخصی است و سعی کردم خودم را با شرایط وفق دهم چون پای تیم در میان بود. یک سری بازیکن جدید به تیم اضافه شدند که حس می‌کردم نمی‌توانم متوجه حرکاتشان شوم. با آن‌ها مشکلی نداتم اما فکر می‌کردم آن شخصیت والای مد نظر من را ندارند اما بازیکنان خوبی هستند. به هر حال بازیکنان خوبی بودند و من از حضور در کنارشان لذت می‌بردم.

1101