بازخوانی یک اتفاق: التماس یک مدافع به نیمار: با من این کار را نکن!

بازخوانی یک اتفاق: التماس یک مدافع به نیمار: با من این کار را نکن!

پایگاه خبری فوتبالی – ۳ سال پیش و در جریان یک بازی خیریه اتفاق جالبی برای نیمار افتاد.
به گزازش فوتبالی، در جریان سقوط یک هواپیما لامیا ۲۹۳۳ که به سمت مدئین کلمبیا در حال  حرکت بود ۷۷ نفر کشته شدند. این حادثه در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد و در هواپیمای مذکور، بازیکنان تیم چاپه‌کوئنسه برزیل همه حضور داشتند که همه در گذشتند.
به همین دلیل تصمیم گرفته شد یک بازی خیریه در سال ۲۰۱۷ برگزار شود و برای کسانی که زندگی‌شان تحت تاثیر قرار گرفته شده بود مبالغی جمع و به آن‌ها اهدا شود.
در یک صحنه از این مسابقه نیمار توپ را در سمت راست زمین حریف در اختیار داشت و می‌خواست بازیکن رو به رویش، فرد دسیمپدیدوس، از اینفلوئسنرهای مشهور که نزدیک به ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد را جا بگذارد. نیمار شروع به عوض کردن پا و نشان دادن تکنیک کرد که فرد روی زمین نشست و به نیمار گفت: نه. لطفا این کار را با من نکن نیمار! نیمار هم در ابتدا به او احساس آرامش داد و گفت مشکلی نیست اما او را به راحتی و با یک حرکت تکنیکی دریبل زد!
تیم یاران نیمار در آن بازی با نتیجه ۱۳-۹ برنده شد اما ویدیوی تکنیک نیمار و التماس فرد برای انجام ندادن این تکنیک‌ها و دریبل، هنوز هم یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین ویدیوها در فضای مجازی است.

1101