رشفورد از بهترین لحظه‌اش در تیم ملی انگلیس می‌گوید

رشفورد از بهترین لحظه‌اش در تیم ملی انگلیس می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی – رشفورد گلی که به کلمبیا در ضربات پنالتی زده را بهترین گلش می‌داند.
به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد در گفت و گو با کانال یوتیوب تیم ملی انگلیس گفته: هنگامی که ساوتگیت به عنوان سرمربی به تیم وارد شد ایده‌های خود را در مورد آنچه که می خواست ارائه کند را به ما گفت. او برنامه‌های خود را در تیم ملی پیاده و آن‌ها را عملی کرد. اولین کاری که او باید انجام می داد این بود که توجه همه بازیکنان را نسبت به آنچه که می خواست جلب کند و ما مجبور شدیم آن‌ها را بفهمیم. ساوتگیت موفق شده تا کار خود را انجام دهد. او فشار زیادی که از طریق رسانه‌ها به بازیکنان وارد می شود را کنترل کرده و سبک بازی ما را تغییر داده است. گرت به عنوان یک سرمربی، تمامی قدم‌ها را درست برداشته است و به نظر من بازیکنان از کار کردن زیر نظر او لذت می برند و شما می دانید که اگر مطابق با دستورات گرت بازی کنید، برنده بازی خواهید شد.
رشفورد در ادامه گفت: وقتی که صحبت از تیم ملی انگلیس می شود «هیجان انگیز» اولین کلمه‌ای است که به ذهن می رسد. شما بابت همه چیز هیجان زده می شوید و من واقعا نمی دانم با توجه به شناخت 100 درصدی که از تیم خود داریم تا کجا می توانیم پیش برویم زیرا استعداد‌های زیادی در تیم ما حضور دارند و تیم ما پر از بازیکنان جوان است. همه بازیکنان تشنه موفقیت، مصمم و با انگیزه هستند تا تمام تلاش خود را انجام دهند. در حال حاضر ما در جایگاه خوبی قرار داریم و رو به جلو در حال حرکت هستیم و تمایل زیادی داریم تا قهرمان یک رقابت بزرگ شویم.
مهاجم تیم منچستریونایتد در ادامه گفت: بهترین لحظه من در تیم ملی انگلیس؟ گلی که در ضربات پنالتی مقابل کلمبیا زدم. تیم ملی انگلیس مدت‌ها بود که در ضربات پنالتی پیروز نشده بود و ما همیشه در این رابطه صحبت می‌کردیم. می‌خواستیم خودمان باشیم و اگر شکست می خوریم هم با سبک خودمان ببازیم. لحظه‌ای که در ضربات پنالی پیروز شدیم. لحظه مهمی برای ما بود.

1101