بختیار رحمانی: به پایان رساندن لیگ غیر ممکن نیست

بختیار رحمانی: به پایان رساندن لیگ غیر ممکن نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانند با شرایط خاص لیگ برتر را به پایان برسانند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، بختیار رحمانی در ارتباط با تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند با این شرایط غریبه هستند، خصوصا ما فوتبالیست‌ها که فوتبال حرفه‌مان است و دوری از تمرین و مسابقه حسابی اذیت‌مان می‌کند. در حال حاضر فقط باید به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنیم، من که به زادگاهم برگشتم و اینجا صبح یا عصر تمرین می‌کنم تا حداقل آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر موافق است؟» تاکید کرد: در این زمینه باید سازمان لیگ تصمیم بگیرد هر چند که نظرها هم متفاوت است. طبیعتا اگر لیگ بخواهد ادامه پیدا کند، بحث فرصت دادن به تیم‌ها بابت انجام تمرینات گروهی بسیار مهم است و از طرفی نباید فصل بعد را هم از دست بدهیم. فکر می‌کنم سازمان لیگ و فدراسیون می‌توانند با شرایط و شروطی خاص ادامه بازی‌ها را برگزار کنند و به پایان رساندن لیگ غیرممکن نیست.

رحمانی خاطرنشان کرد: شاید یکی از راهکارها انجام بازی بدون تماشاگر باشد و شاید بتوان لیگ سال بعد را با کمی تاخیر آغاز کرد ولی مسئله مهم سلامتی مردم و ریشه‌کن شدن این بیماری است. در نهایت بهترین تصمیم‌گیرنده فدراسیون فوتبال است و باید دید در روزهای آینده چه شرایطی ایجاد خواهد شد. 

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در ارتباط با مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد: بازیکنان صنعت‌نفت وضعیت سختی دارند، به هر حال آنها باید خرج خانواده بدهند و نمی‌دانم چرا مشکلات حل نمی‌شود. مسئولان باشگاه در تلاش هستند و فرماندار محترم هم پیگیر است، فقط امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود تا بازیکنان هم دغدغه نداشته باشند.

7413