بازگشت مایک تایسون به بوکس در سن 53 سالگی

بازگشت مایک تایسون به بوکس در سن 53 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - مایک تایسون بوکسور سرشناس امریکایی در سن 53 سالگی در صفحه خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که می خواهد در چند مسابقه با اهداف خیریه شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، قهرمان سابق مسابقات سنگین وزن جهان در سال 2005 با رکورد 50 برد (44 تا با ناک اوت) و شش شکست بازنشسته شد اما به نظر می رسد که مسابقات وی بیشتر حالت نمایشی خواهند داشت و قرار نیست که رقابتی باشند.

تایسون در گفتگوی اینستاگرامی با رپری به نام T.I. گفت:" می خواهم دوباره روی فرم بیایم و سه، چهار مسابقه داشته باشم. هدفم از این مسابقات این است که به اهداف بی خانمان یا افرادی که مثل من مشکلاتی با مواد مخدر داشته اند ، کمک کنم."

تایسون چند هفته ایست که تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است که قرار است در مسابقاتی شرکت کند که بیشتر حالت نمایشی دارد و قهرمان های سابق نظیر سزار چاوز نیز در آن شرکت کرده اند. مایک آهنین در ادامه گفت:" به تدریج بهتر می شوم. سعی می کنم وزنه بزنم و تمرینات جدی داشته باشم. روزم را با بوکس شروع می کنم اما آسان نیست."

به هر صورت بازگشت تایسون به مسابقات بوکس حتی اگر حالت نمایشی داشته باشد برای هواداران و مخاطبان وی اتفاق جذابی به شمار می رود چرا که دوباره می توانند او را در رینگ ببینند.