بارسلونا و منچسترسیتی به دنبال جذب مدافع میانی بنفیکا

بارسلونا و منچسترسیتی به دنبال جذب مدافع میانی بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه پرتغالی "رکورد" گزارش داده است که بارسلونا و منچسترسیتی شرایط جذب روبن دیاز مدافع میانی 22 ساله بنفیکا که تا سال 2024 قرارداد دارد و یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال اروپاست را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه پرتغالی گزارش داده است که هر دو باشگاه شرایط جذب مدافع میانی بنفیکا را دنبال می کند اما مشکل اصلی در مورد این بازیکن رقم فسخ قرارداد 100 میلیون یورویی اوست که دو باشگاه حاضر به پرداخت آن نیستند و اگر بخواهند این مدافع را از ورزشگاه دالوز خارج کنند، مبلغی بسیار کمتری را خواهند پرداخت.

این منبع گزارش داده است که ژرژ مندس وکیل پرتغالی، روبن دیاز را به عنوان جانشین ساموئل اومتیتی در بلندمدت به بارسا پیشنهاد داده است. این در حالیست که شایعاتی در مورد خروج مدافع میانی فرانسوی از بارسا و تبدیل شدنش به بخشی از انتقال با نیمار وجود دارد. رابطه بارسا با مندس خوب است چرا که نلسون سمدو به عنوان موکل این ایجنت پرتغالی در بارسا حضور دارد. روبن دیاز چند سالی است که نگاه استعدادیابان باشگاه های بزرگ نظیر بارسا را جلب کرده است.

از سویی پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نیز روبن دیاز را در کنار گزینه های دیگری نظیر کالیدو کولیبالی از ناپولی مورد توجه قرار داده است. مندس رابطه خوبی با باشگاه انگلیسی هم دارد چرا که کانسلو یکی از موکلانش در این تیم است.