روزی که رونالدو در اردو هلیکوپتر تهیه کرد و مهمانی گرفت!

روزی که رونالدو در اردو هلیکوپتر تهیه کرد و مهمانی گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو همیشه به شخصیت متفاوت و خاصش در دوران فوتبالش معروف بوده است. 

به گزارش فوتبالی، اخیرا ایوان هلگرا بازیکن اسبق رئال مادرید گفته بود که وقتی به یکی از مهمانی های رونالدو رفته، دیده که او یک اتوبوس از دختران مختلف را به مهمانی دریافت کرده و تا ساعات آغازین صبح جشن ادامه داشته است. در حقیقت رونالدو تخصص ویژه ای در برگزاری جشن های پر زرق و برق داشت و حالا یکی از هم تیمی های سابقش در باشگاه کورینتیانس برزیل خاطره دیگری نقل کرده است. رونالدو نازاریو پس از حضور در تیم هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، میلان و اینتر آخرین سالهای فوتبالی خود را در کورینتیانس سپری کرد.

ماتیاس ده فدریکو هافبک سابق تیم کورینتیانس در مصاحبه با تی ان تی اسپورت خاطره جالبی از رونالدو نقل کرد:" در اردوی پیش فصل بودیم و 300 کیلومتر از محل زندگی خود فاصله داشتیم. یکشنبه صبح تمرین داشتیم و بعد از آن ما را مرخص کردند و تا ساعت 10 شب آزاد بودیم. رونالدو گفت:" نمی توانم این جا بمانم، چه کار کنیم؟" و من گفتم:" چاقالو، سه ساعت تا سن پابلو فاصله داریم. سه ساعت هم طول می کشد تا برگردیم. جنون آمیز است که بخواهیم برویم و برگردیم." اما او یک هلیکوپتر تهیه کرد و در زمین تمرین سوار آن شد. و گفت:" بیایید به خانه من رویم." همه سوار شدیم و یک ساعته به سن پابلو رسیدیم. هلیکوپتر در پشت بام خانه اش فرود آمد. "

ده فدریکو در ادامه تعریف کرد:" به خاننه اش رسیدیم. او بادیگاردهای شخصی داشت که از او محافظت می کردند. ده نفر محافظ خانه اش بودند. به آن جا رسیدیم و به بادیگاردهایش گفت که گوشت و چیزهای دیگر بخرند. در عرض پانزده دقیقه یک ارتش آماده کرد تا خریدها را انجام بدهند. یک مهمانی بسیار مجلل برگزار شد. او واقعا پدیده بود. لقب "پدیده" کاملا مناسب اوست."

البته مشکل این جا بود که انها بعد از پارتی مجبور شدند با خودرو به کمپ برگردند چرا که هلیکوپترها اجازه پرواز در شب را نداشتند. فکر کنم ساعت 1 یا 2 بامداد بود که برگشتیم. وقتی به کمپ رسیدیم، مانو منزس سرمربی تیم منتظر ما بود. به ما نگاه کرد و رونالدو گفت:" ببین، مقصر اصلی من هستم. اجازه بده بچه ها بروند و بخوابند و من همه چیز را حل می کنم." و  خوشبختانه روز بعدش  با تنبیهی مواجه نشدیم."