رقابت داغ رئال مادرید با منچسترسیتی و ناپولی برای خرید پدیده اروگوئه‌ای

رقابت داغ رئال مادرید با منچسترسیتی و ناپولی برای خرید پدیده اروگوئه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شرایط جذب بال راست 18 ساله فوتبال اروگوئه را دنبال می کند : فاکوندو پلیستری 18 ساله که بازیکنی سرعتی و تکنیکی است و توانسته خودش را در ترکیب اصلی پنیارول جا بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، جونی کالافت استعدادیاب رئال مادرید که پیش از این فدریکو والورده دیگر ستاره اروگوئه ای و بازیکنانی نظیر وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را کشف کرده به مدیران رئال مادرید توصیه کرده تا هر چه زودتر کار جذب فاکوندو را نهایی کنند و او را به خدمت بگیرند.

فدریکو والورده در می 2015 و در حالی که فقط 16 سال داشت با رئال مادرید قرارداد بست و در 18 سالگی راهی برنابئو شد و در حال حاضر و در سن 21 سالگی جایگاه خود را در ترکیب اصلی رئال مادرید پیدا کرده و به یکی از بازیکنان کلیدی تیم زیدان تبدیل شده است و فاکوندو می تواند راه وی را ادامه بدهد.

پلیستری البته مشتریان پر و پا قرصی دارد و کار خریدنش آسان نیست. این هافبک اروگوئه ای تا سال 2022 با پنیارول قرارداد دارد و اخیرا فورلان سرمربی تیمش در موردش گفته است :" خیلی جوان است اما از حضورش لذت می بریم."

اتلتیکو، والنسیا و آلمریا در لالیگا، بوکا جونیورز و فلامنگو در آمریکای جنوبی، منچسترسیتی و ولورهمپتون در انگلیس و ناپولی، اتالانتا و بولونیا در ایتالیا شرایط جذب فاکوندو را دنبال می کنند و برای جذب وی با رئال مادرید رقابت خواهند کرد.