نوری: روشن بزرگ من است جوابش را نمی‌دهم

نوری: روشن بزرگ من است جوابش را نمی‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: «حسن روشن» و سایر پیشکسوتانی که حتی یک دقیقه از من بزرگ‌تر هستند تاج سرم هستند و به خودم اجازه نمی‌دهم به آنها بی‌احترامی و یا جوابشان را بدهم.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری اظهار داشت: برای من پیشکسوت، نام و سربلندی استقلال مهم‌ترین چیز است و آن را با میلیاردها تومان معامله نخواهم کرد.

وی افزود: برای پیشکسوت و بزرگ‌ترهای استقلال احترام  ارزش قائل هستم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم به آنها بی احترامی کنم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر از «فرشید اسماعیلی» انتقاد کردم به خاطر این بود که خودم زمانی جای او بودم و دوست نداشتم این بازیکن وارد حاشیه شود.

نوری تصریح کرد: اسماعیلی به جای اینکه وارد حاشیه شود، بهتر است به مسائل فنی بپردازد تا در فوتبال پیشرفت کند او از نظر فنی ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی برسد.

وی درباره انتقاد روشن از او، خاطر نشان کرد: «حسن روشن» و سایر پیشکسوتان که حتی یک دقیقه از من بزرگ‌تر هستند تاج سرم هستند و هیچ وقت جوابی به آنها نخواهم داد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: بازیکن وقتی قرارداد می‌بندد باید پولش را بگیرد و کسی منکر آن نیست اما اعتقاد دارم مسائل باید از مسیر درست باشد و مسائل خانوادگی استقلال نباید به بیرون درز پیدا کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باشگاه استقلال درصدد است با حل مشکلات مالی مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و بازیکنان نیز همانطور که در گذشته تحمل کردند اندکی دیگر صبر داشته باشند.

9697