پارس جنوبی به مگنو: جراحی کن، فاکتور بیاور!

پارس جنوبی به مگنو: جراحی کن، فاکتور بیاور!

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان پارس جنوبی به هافبک برزیلی خود اعلام کردند که با هزینه خودش در برزیل جراحی کند و بعد فاکتور هزینه هایش را ارائه دهد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، مگنو باتیستا هافبک برزیلی پارس جنوبی که قبل از تعطیلات کرونایی در یک مسابقه دوستانه با پارگی رباط صلیبی اش مواجه شد با گذشت نزدیک به دوماه هنوز با مسئولان باشگاه برای سفر به برزیل و انجام جراحی توافق نکرده است.


با وجود وعده های مکرر مسئولان پارس جنوبی برای تهیه بلیت سفر به برزیل و تامین هزینه های جراحی مگنو در کنار خانواده اش اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و آنها راهکار جدیدی پیش روی بازیکن خود گذاشته اند.


مدیران پارس به باتیستا اعلام کردند با توجه به نبود پول در باشگاه او با دریافت بخش اندکی از مبلغ قراردادش خودش بلیت تهیه کند و به برزیل برود و بعد از طی کردن مراحل درمانی فاکتور هزینه هایش را ارائه دهد تا باشگاه این پول را بپردازد.


باتیستا که در چنین شرایطی کاملا کلافه شده هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده اش بگیرد اما چیزی که مشخص است او علاقه مند است به برزیل برود و ناراحتی این بازیکن ممکن است در آینده مشکلات دیگری را نیز برای پارس جنوبی به وجود آورد. 


باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون این هافبک برزیلی رخ خواهد داد.

9697