اقدام جالب باشگاه بایرن مونیخ؛ فروش ماسک‌های هواداری

اقدام جالب باشگاه بایرن مونیخ؛ فروش ماسک‌های هواداری

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بایرن مونیخ برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام به فروش ماسک با لوگوی این تیم کرده است.
به گزارش فوتبالی، باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفته در دوران شیوع کرونا  تعطیلی فوتبال، در فروشگاه‌هایش ماسک‌های هواداری، ویژه مقابله با کرونا به فروش برساند.
پیش از این قرار بود تعدادی شال و ماسک ساخته شده توسط بایرنی‌ها در دیدار برگشت مقابل چلسی در چهارچوب لیگ قهرمانان به هواداران اهدا و فروخته شود اما حالا فروشگاه‌های بایرن به فروش ماسک‌های ویژه با لوگوی بایرن روی آورده‌اند تا ضمن کمک به مردم، عواید آن هم به بنیاد خیریه‌ای که توسط دو بازیکن این تیم، لئون گورتزکا و جاشوا کیمیش تاسیس شده برسد. در حال حاضر بودجه این مسئله خیریه به ۳.۵ میلیون یورو رسیده که تمام آن با استفاده از تبلیغات در فضای مجازی به دست آمده است.
کیمیش در این رابطه به سایت رسمی بایرن مونیخ گفته: با این کمپین، لئون و من به سرعت کمک‌ها را به دست کسانی می‌فرستیم که نیاز داشته باشند. امیدواریم تا آن‌جا که امکان دارد مردم به ما ملحق شوند تا ما با دریافت این حمایت‌ها خوشحال‌تر باشیم. خیلی خوب است که باشگاه هم در این راه ما را حمایت می‌کند.
گورتزگا هم گفته: ماسک‌ها ظاهری زیبا دارند و در تولید آن‌ها محیط زیست هم مورد بررسی قرار گرفته و در کنار شال بایرن می‌توانند ظاهری جذاب برای شما بسازند.

در پوستر مربوط به فروش این ماسک کارل هاینس رومنیگه، جاشوا کیمیش و لئون گورتزکا حضور دارند.

1101