فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک باشگاه‌های اروپایی

فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک باشگاه‌های اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی – چند باشگاه اروپایی در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.
به گزارش فوتبالی، هر ساله و با به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بسیاری از باشگاه‌های فوتبال با احترام به عقاید مسلمانان رسیدن ماه رمضان را به تمام طرفداران مسلمانشان تبریک می‌گویند و امسال هم این اتفاق رخ داد.
در بسیاری از کشورها امروز، روز اول ماه مبارک رمضان اعلام شده و به همین دلیل باشگاه‌هایی چون میلان و یوونتوس در ایتالیا این ماه را به هواداران مسلمانشان تبریک گفتند. این دو باشگاه با انتشار یک پست در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر این اتفاق را رقم زدند.

فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک باشگاه‌های اروپایی


اما میلان و یوونتوس تنها باشگاه‌هایی نیستند که این اقدام را انجام می‌دهند و به مرور بیشتر باشگاه‌های اروپایی هم حلول ماه رمضان را تبریک گفتند. باشگاه چلسی با انتشار یک پست و عبارت «رمضان مبارک»  فرا رسیدن این ماه را تبریک گفت و تیم منچستریونایتد هم که در ترکیب خود بازیکن مسلمانی چون پوگبا را دارد در اینستاگرام خود این ماه را تبریک گفت.
نکته عجیب را می‌توان عدم انتشار پست توسط حساب‌های رسمی دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید دانست که هچکدام فرارسیدن این ماه را تا این لحظه تبریک نگفته‌اند که با توجه به فعالیت‌های پرشمارشان در فضای مجازی، این مسئله اندکی عجیب به نظر می‌رسد.


1101