ناراحتی رابی کین از دوران حضور در لیورپول؛ دلیل: رافا بنیتز

ناراحتی رابی کین از دوران حضور در لیورپول؛ دلیل: رافا بنیتز

پایگاه خبری فوتبالی – کین در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده در زمان اشتباهی در لیورپول حضور داشته چون رافا بنیتز مربی‌اش بوده است.
به گزارش فوتبالی، رابی کین، مهاجم ایرلندی سابق باشگاه تاتنهام که دورانی موفق در جمع تاتنهامی‌ها داشت اما نتوانست در لیورپول بدرخشد درباره حضورش در آنفیلد گفته: وقتی به لیورپول رفتم فکر می کردم من و تورس و جرارد سه عنصر اصلی خواهیم بود اما رافا دوست داشت که جرارد در پست بازیکن شماره ۱۰ بازی کند. استیوی در آن پست عالی بود و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی به ثبت رساند. هیچ شکایتی از آن ندارم. فقط از آن دسته بازیکنانی نبودم که روی نیمکت بنشیند و پولش را دریافت کند، می‌خواستم فوتبال بازی کنم.
کین در ادامه افزود: رافا مربی بزرگی بود و این را ثابت کرده است. هیچوقت راجع به او حرف بدی نزده‌ام اما فکر می کنم یک مربی اشتباه در زمانی اشتباه برایم بود. قبل از او در تاتنهام زیر نظر مربی‌های مختلف فوتبال تهاجمی بازی می‌کردم.
دوران حضور رابی کین در تیم لیورپول کوتاه بود و او که در سال ۲۰۰۸ با ۱۹ میلیون پوند از تاتنهام خریداری شده بود ۶ ماه بعد به همین تیم فروخته شد. او در ۱۹ بازی برای لیورپولی‌ها تنها ۵ گل زد.
1101