کولاروف و رمزنگاری از یک ضربه ایستگاهی خوب

کولاروف و رمزنگاری از یک ضربه ایستگاهی خوب

پایگاه خبری فوتبالی - الكساندر كولاروف، بازیکن صربستانی تیم رم در مصاحبه با DAZN گفته قصد بازنشستگی ندارد. او زیباترین گل خود از ضربه ایستگاهی را هم اعلام کرد.
به گزارش فوتبالی، کولاروف گفته: مدتی است که درباره آینده فکر می‌کنم زیرا دیگر جوان نیستم. احساس پیری نمی‌کنم اما بیشتر دوران کاری‌ام را پشت سر گذاشتم. برای چند سال آخرم برنامه دارم. هنوز خودم را بازیکن می‌بینم و با توجه به شرایط خوب بدنی‌ام چیزهای خوبی برای ارائه دادن دارم.
مدافع چپ سابق تیم منچسترسیتی در ادامه گفت: زمانی که دوران بازی‌ام به پایان رسید می‌خواهم بازهم در فوتبال بمانم اما نمی‌توانم به شما بگویم چه پستی. هنوز ۲ سال دیگر فرصت دارم.
کولاروف که در کودکی شاهد ضربات اسطوره فوتبال کشورش، سینیشا میهایلوویچ بوده در ادامه گفت: برادرم و من در اطراف خانه بازی می‌کردیم و شوت‌هایمان را به سمت یک در چوبی در آن‌جا می‌زدیم. اگر به یک جای خاص برخورد می‌کرد صدای عجیبی می‌داد و همسایه‌ها ناراحت می‌شدند. ما هم همانجا را نشانه می‌گرفتیم! مهم‌ترین مسئله در ضربات ایستگاهی دویدن به سمت توپ است و اگر بدنم را در زاویه درستی قرار دهم می‌توانم دروازه‌بان را درون دروازه ببینم و پایم را در جای درستی بگذارم. اگر هنگام دویدن حس خوبی داشته باشم مطمئن خواهم بود که گل می‌شود دروازه‌بان مجبور است از تور دروازه توپ را بردارد. بهترین ضربه ایستگاهیم را مقابل بولونیا زدم. توانستیم در پایان برنده شویم.

1101