قرنطینه جالب جیمی واردی؛ سبزی‌کاری و نگهداری مرغ و خروس!

قرنطینه جالب جیمی واردی؛ سبزی‌کاری و نگهداری مرغ و خروس!

پایگاه خبری فوتبالی - دوران قرنطینه باعث شده تا هنرهای نهفته برخی از ورزشکاران در سرتاسر دنیا رو شود. بسیاری از این هواداران هنرهایشان را با هوادارانشان به اشتراک گذاشته اند که یکی از این نمونه ها جیمی واردی مهاجم لسترسیتی است. در ساعات اخیر مهاجم انگلیسی به سراغ کارهای کشاورزی و کاشتن سبزیجات در حیاط خانه اش رفته است.

به گزارش فوتبالی، ربکا همسر مهاجم لسترسیتی در شبکه های اجتماعی تصاویر و ویدیوهایی از این مهاجم منتشر کرده که در حال کاشت محصولات مختلف در حیاط خانه شان است. واردی در این ویدیو خطاب به همسرش می گوید:" من دوباره سبز شدم. دارم محصولات خودم را می کارم... البته انگار این من نیستم!"

لسترسیتی

البته نکته جالب در مورد حیاط جیمی واردی این است که او نه تنها سبزیجات خوردنی می کارد بلکه مرغ و خروس در خانه شان دارد و از تخم مرغ تازه خودش استفاده می کند. یکی از نزدیکان واردی می گوید که آنها مرغ های زیادی در خانه خود دارند. 

در حقیقت نزدیکان خانواده واردی می گویند که این طور نیست که جیمی به خاطر تعطیلی بازیهای لیگ به کاشتن محصولات در خانه اش روی بیاورد بلکه پیش از این هم چنین کاری را زیاد انجام می داده است.  البته نکته بامزه این جاست که در تصاویر منتشر شده، واردی لباس های شیکی با مارک گوجی به تن کرده است که بیش از 200 یورو می ارزد.

خانواده واردی در دوران کرونا مبلغ ده هزار پوند هم برای خرید لوازم پزشکی به بیمارستان لستر شیر کمک کرده بودند.