بزرگان اروپا شرایط برادر ژائو فلیکس را دنبال می‌کنند

بزرگان اروپا شرایط برادر ژائو فلیکس را دنبال می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - خانواده فلیکس به نظر می رسد که بیش از یک ستاره را تحویل فوتبال دنیا خواهد داد. ژائو در تابستان قبلی به گران ترین بازیکن تابستان با انتقال 127 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو تبدیل شد و حالا برادرش هوگو نیز به نظر می رسد که قرار است راه پدرش را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، هوگو فلیکس که در حال حاضر شانزده سال سن دارد، به تیم جوانان بنفیکا و رده های پایه فوتبال پرتغال رسیده است. او در این فصل به طور میانگین رکورد هر بازی یک گل را داشته است.

هوگو مثل برادرش با نایکی قرارداد دارد و این مارک تولیدی لباس را در اینستاگرامش با بیش از 100 هزار هوادار تبلیغ می کند. سایت توتومرکاتو اخیرا "هوگو فلیکس" را در ستون "استعداد روز" مورد توجه قرار داده است. 

حالا باید دید که هوگو تا چه سطحی پیش خواهد رفت و آیا می تواند رکورد قیمت برادرش را بشکند یا نه هر چند که در سالهای اخیر فوتبال پرتغال به یکی از منابع صدور استعدادها به باشگاه های بزرگ تبدیل شده است و برادر ژائو نیز تلاش می کند تا نامی برای خودش دست و پا پیدا کند. فعلا اولین هدف هوگو درخشش در ترکیب بنفیکا خواهد بود و بعد از آن می تواند به چالش های بزرگ تر و حضور در تیم های بزرگ تر بیاندیشد.