ستارگان رئال مادرید و پی‌اس‌جی در لیست بهترین متولدین ریودوژانیرو

ستارگان رئال مادرید و پی‌اس‌جی در لیست بهترین متولدین ریودوژانیرو

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران فوتبال در برزیل نظرسنجی گلوب اسپورت بهترین تیم از میان بازیکنان برزیلی متولد ریودوژانیرو در قرن 21 را مشخص کرد. نکته جالب این جاست که مارسلو مدافع چپ رئال مادرید که در میان مربیان تیم های ملی محبوبیت چندانی ندارد نه تنها در ترکیب جای گرفته بلکه دومین بازیکن از نظر بیشترین رای پس از روماریو است.

به گزارش فوتبالی، ترکیب بهترین متولدین شهر ریودوژانیرو در قرن 21 با سیستم 3-2-5 بدین شرح است : ژولیو سزار، رافینیا، تیاگو سیلوا، ده ده ، ژوان، مارسلو، جونینیو، پتکوویچ، ادموندو، روماریو و آدریانو.

روماریو ستاره تکنیکی فوتبال برزیل بیشترین رای را کسب کرده است. مارسلو که در مادرید متولد شده و 58 بازی ملی و یک جام کنفدراسیون ها با برزیل دارد، دوم است. مارسلو چهار چمپیونزلیگ، چهار لالیگا، چهار جام جهانی باشگاه ها، چهار سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و دو کوپا دل ری در رئال مادرید کسب کرد. 

ریو دوژانیرو یکی از فوتبال خیزترین شهرهای فوتبال جهان است که بسیاری از استعدادهای فوتبال برزیل در این شهر رشد کرده اند. تیاگو سیلوا ستاره پی اس جی در کنار جونینیو که کاشته زنی قهار بود، از دیگر چهره های سرشناس این ترکیب هستند. آدریانو ستاره سابق اینتر نیز که اخیرا شایعه مرگش مطرح شده بود هم در این ترکیب حاضر است.