پروژه بزرگ بن‌سلمان در نیوکاسل؛ ستارگان در راه هستند!

پروژه بزرگ بن‌سلمان در نیوکاسل؛ ستارگان در راه هستند!

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت سرمایه گذاری عمومی عربستان با حمایت حانواده سلطنتی این کشور قرار است که مالک باشگاه نیوکاسل شود و بدین ترتیب ثروتمندترین باشگاه فوتبال انگلیس تشکیل شود. حالا این تیم انگلیسی به دنبال خرید بازیکنان سرشناس فوتبال اروپاست.

به گزارش فوتبالی، برای پست مربیگری نامهای سرشناسی در لیست نیوکاسل قرار گرفته اند، از آلگری گرفته تا پوچتینو، بنیتز و فاوره اما به نظر می رسد که مربی ارژانتینی اسبق تاتنهام بیشترین شانس را دارد. آنها برای خرید بازیکن نیز ادینسون کاوانی ستاره پی اس جی را در صدر لیست خود قرار داده اند. مهاجم اروگوئه ای در تابستان با اتمام قراردادش از تیم پاریسی جدا خواهد شد.

شبکه آمریکایی ESPN گزارش داده اند که اولین هدف مالکان جدید نیوکاسل این است که نیمکت تیمشان را به دست فرد معروف تری بسپرند که پوچتینو مربی اسبق تاتنهام گزینه اول انهاست. آلگری که از سال 2019 و بعد از جدایی از یووه بدون تیم مانده هم گزینه بعدی است.

اولویت بعدی مربوط به خرید مهاجم است. ادینسون کاوانی گزینه اصلی نیوکاسل است اما آنها تماس هایی با مرتنز از ناپولی ویلیام از چلسی نیز داشته اند. به نظر می رسد که نیوکاسل نیز با توجه به ثروت بزرگی که در اختیار گرفته بتواند در سالهای آینده به یکی از غول های فوتبال انگیس تبدیل شود.