آدبایور: نمی‌خواهم برای مبارزه با کرونا کمک مالی کنم

آدبایور: نمی‌خواهم برای مبارزه با کرونا کمک مالی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا این روزها به یک معضل بزرگ جهانی تبدیل شده است و به خصوص از نظر مالی به کشورهای کوچک تر ضربه سنگینی وارد کرده است. در چنین شرایطی کمک های مالی افراد ثروتمند و مشهور می تواند به نیازمندان و دولت ها کمک کند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کشورهای قاره آفریقا از نظر مالی برای مبارزه با کرونا مشکل دارند و خیلی از فوتبالیست ها نیز دست به کار شده اند و به بیمارستان های کشورشان کمک کرده اند.  دیدیه دروگبا در ساحل عاج و ساموئل اتوئو در کامرون کمک مالی خود را به دست نیازمندان رساندند اما حالا حرفهای امانوئل آدبایور مهاجم توگویی اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی مورد توجه قرار گرفته است. او در حال حاضر در شهر لومه پایتخت توگو حضور دارد، شهری که تا کنون 88 نفر در آن به کرونا مبتلا شده اند وشش نفر جان خودشان را از دست داده اند.

آدبایور قطعا یکی از ثروتمندترین افراد کشور توگو است اما می گوید که حاضر نیست برای مقابله با کرونا کم مالی انجام بدهد:" برخی می گویند که چرا کمک مالی انجام نمی دهم اما باید به آنها بگویم که دلیلش خیلی ساده است: نمی خواهم کمک کنم. هر کاری که بخواهم را انجام می دهم و هر طور که بخواهم این کار را انجام می دهم. ممکن است که افرادی هم از من انتقاد کنند."

آدبایور پس از آن که چندین ماه در لیگ پاراگوئه در تیم المپیا بازی کرد، به توگو برگشته است. خودش می گوید:"برخی فکر می کردند که به خاطر شیوع کرونا از توگو خارج شده ام اما دیدید که صحت نداشت. می توانند من را با دروگبا و اتوئو مقایسه کنند اما متاسفانه من شبیه آنها نیستم. من امانوئل آدبایور هستم و هر کاری که دلم بخواهد، انجام می دهم."