لیست فروش شلوغ رئال مادرید در تابستان 2020

لیست فروش شلوغ رئال مادرید در تابستان 2020

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی به لیست خروج رئال مادرید اشاره کرده است که به نظر می رسد فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید به دنبال یک پاکسازی و تحول کامل در ترکیبش است تا بازیکنانی که سنشان بالا رفته را کنار بگذارد و ترکیب تیمش را جوان تر کند.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از بازیکنان رئال مادرید یا با بالا رفتن سنشان کیفیتشان افت کرده یا این که جایی در نقشه های زیدان ندارند. مارسلو و مودریچ دو بازیکن باتجربه رئال مادرید صدر لیست را تشکیل می دهند و بازیکنان دیگری نظیر لوکا یوویچ، براهیم دیاز، خامس رودریگز، ماریانو دیاز، ادر میلیتائو، آلوارو اودریوزولا نیز در این لیست جای گرفته اند.

گرت بیل بازیکن ولزی در حال حاضر پردرآمدترین بازیکن ترکیب رئال مادرید است که باشگاه می خواهد با فروش وی جا برای خرید ستارگان دیگر نظیر هالند و امباپه باز کند. از سویی دیگر خامس رودریگز و لوکاس وازکز که فقط یک سال از قراردادشان با رئال مادرید باقی مانده است باید جدا شوند تا باشگاه بتواند از فروش آنها درآمدزایی کند چرا که در تابستان 2021 بازیکن آزاد محسوب می شوند. برخی از چهره های تازه وارد نظیر میلیتائو و یوویچ نیز نتوانستند در تیم جا بیافتند تا بحث رفتنشان مطرح شود.