بازیکن هلندی: اگر قهرمان اروپا شویم، 1000 پیتزا درست می‌کنم!

بازیکن هلندی: اگر قهرمان اروپا شویم، 1000 پیتزا درست می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - مارتن ده رون بازیکن آتالانتا اعلام کرد که اگر تیمش قهرمان چمپیونزلیگ شود برای هزار نفر در برگامو پیتزا درست می کند. خودش می گوید :" یک جشن بزرگ می گیرم که همه در آن دعوت هستند."

به گزارش فوتبالی، آتالانتا فصل درخشانی داشته که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند که برای این تیم روزهایی رویایی از نظر فوتبالی سپری می شود. در صفحه اینستاگرام ده رون یک هوادار از او پرسیده است که اگر آتالانتا قهرمان اروپا شود، چه کار می کند که او در جوابش گفته است:" یک میز در میدان مرکزی در برگامو برای هزار نفر قرار خواهم داد و برای همه پیتزای دست ساز خودم را آماده می کنم. بعد از آن جشن بزرگی می گیرم که همه به آن دعوت خواهند بود."

این بازیکن هلندی همچنین در مورد بهترین و بدترین خاطراتش از دوران حضور در میدلزبورو هم صحبت کرد و گفت :" بهترین خاطره : هواداران و گلزنی مقابل منچسترسیتی، بدترین خاطره : آب و هوا."

ده روون در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمی شد چه کار می کرد، گفت :" دوست داشتم حسابدار بشوم. اساسا پایه های هر دو شغل یکی است!"

آتالانتا توانست والنسیا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و حالا منتظر مشخص شدن حریفش در یک چهارم نهایی در صورت شروع دوباره مسابقات است.