اینتری‌ها کرونا گرفته‌اند؟ لوکاکو: ۲۳ بازیکنمان سرفه می‌کردند

اینتری‌ها کرونا گرفته‌اند؟ لوکاکو: ۲۳ بازیکنمان سرفه می‌کردند

پایگاه خبری فوتبالی – روملو لوکاکو در اینستاگرام صحبت‌هایی کرده که احتمال بالای ابتلای بازیکنان اینتر به کرونا را نشان می‌دهد. او گفته ۲۳ بازیکنمان تب داشتند و سرفه می‌کردند.
به گزارش فوتبالی، روملو لوکاکو در یک لایو اینستاگرامی گفته: در ماه دسامبر یک هفته مرخصی داشتیم و زمانی که به تمرینات برگشتیم قسم می‌‌خورم ۲۳ نفر از ۲۵ نفرمان مریض بودیم. شوخی نمی‌کنم. مقابل کالیاری بازی کردیم و پس از ۲۵ دقیقه یکی از مدافعانمان مجبور شد زمین بازی را ترک کند زیرا اصلا نمی‌توانست بازی را ادامه دهد.
منظور لوکامو در آن دیدار اشکرینیار است که در آن دوران  هنوز به طور کامل درمان نشده بود و اثرات آنفولانزا روی او باقی مانده بود. اولین مورد رویت شده از ویروس کرونا در ایتالیا ۲۱ فوریه رخ داد.
لوکاکو در ادامه گفت: همه سرفه می‌کردند و تب داشتند. زمانی که می‌خواستم گرم کنم دمای بدنم بیشتر از همیشه شده بود. تا به حال در چند سال اخیر چنین مشکلی نداشتم. پس از بازی باید به مهمانی می‌رفتیم که پوما تدارک دیده بود اما از آن‌ها عذرخواهی کردم و مستقیما به تخت رفتم تا استراحت کنم.
طبق گزارش فوتبال ایتالیا، قرار است برای بازگشت بازیکنان به فوتبال در ایتالیا قرار است از آن‌ها آزمایش خون گرفته شود و اگر پادتن‌های مربوطه در بدن یک بازیکن وجود داشته باشد ممکن است نشان‌دهنده این باشد که آن بازیکن کرونا گرفته اما خوب شده است.
لوکاکو در ادامه درباره صمیمیت موجود در تیم گفته: ۷ بازیکن ما در یک خیابان زندگی می‌کنند. تفاوت اینجا با انگلیس محسوس است. آن‌حا هر چهار ماه یک‌بار با هم قرار شام می‌گذاشتم اما اینجا هر چهار هفته یک‌بار.

1101