خاطره کاناوارو از حضور در پارما: مهاجم تیم کاغذ می‌خورد!

خاطره کاناوارو از حضور در پارما: مهاجم تیم کاغذ می‌خورد!

پایگاه خبری فوتبالی – کاناوارو  خاطره‌ای درباره مهاجمش تیمشان در پارما نقل کرده که یک بار کاغد جریمه‌های تیم‌ را خورده است.
به گزارش فوتبالی، فابیو کاناوارو، مدافع افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های رئال مادرید و یوونتوس که سابقه حضور در پارما را هم در کارنامه خود دارد درباره یکی از هم‌تیمی‌های خود اظهارات جالبی بیان می‌کند.
فابیو هرنان آسپریلا، یکی از مهاجمان پارما بود که عملکرد قابل قبولی در ۴ فصل حضورش در این تیم برای خود ثبت کرد. او در سال ۲۰۰۴ از فوتبال خداحافظی کرد و سابقه ۵۷ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را در کارنامه خود دارد.


فابیو کاناوارو که دو فصل با آسپریلا هم‌تیمی بوده به اسکای اسپرت می‌گوید: به تازگی پیراهن پارما را بر تن می‌کردم و بازیکنی جوان بودم. آن زمان تیم واقعا برای برد بازی می‌کرد. به خاطر دارم لورنزو مینوتی به عنوان کاپیتان تیم جریمه‌ها را روی کاغذ می‌نوشت تا هر بازیکنی بداند برای اشتباهش باید چقدر خرج کند و چقدر پول باید به عنوان جریمه بپردازد. زمانی که آسپریلا باید مبلغش را پرداخت می‌کرد بلند شد و کاغذی که تمام جریمه‌ها روی آن نوشته شده بود را خورد!
آسپریلای کلمبیایی به خاطر رفتار عجیبش همواره در رسانه‌ به عنوان بازیکنی دیوانه مطرح بوده و چندین داستان جالب دیگر هم درباره او در رسانه‌ها نقل شده است.
1101