روبرتو کارلوس: ۱۰ دقیقه‌ای به رئال مادرید پیوستم؛ بازی مقابل فیگو سخت بود

روبرتو کارلوس: ۱۰ دقیقه‌ای به رئال مادرید پیوستم؛ بازی مقابل فیگو سخت بود

پایگاه خبری فوتبالی – روبرتو کارلوس، مدافع چپ افسانه‌ای تیم رئال مادرید اعلام کرده جدایی‌اش از اینترمیلان و پیوستن به رئال مادرید تنها ۱۰ دقیقه برای او طول کشیده است.
به گزارش فوتبالی، کارلوس قبل از پیوستن به رئال مادرید، به مدت یک فصل در اینترمیلان حضور داشت.  او درباره این مسئله در یک گفت و گوی اینترنتی در اینستاگرام با حساب رسمی فیفا گفته: در اینتر از من به عنوان یک وینگر یا مهاجم استفاده می‌شد. مشکل اینجا بود در ۷ بازی اولم ۷ گل به ثمر رساندم و به این ترتیب آن‌ها همیشه من را در خط حمله قرار می‌دادند و من آزار می‌دیدم. با ماسیمو موراتی صحبت کردم تا به او بگویم نمی‌توانم  در آن پست بازی کنم زیرا کوپا آمریکا در پیش است و من باید در پست مدافع کناری حضور داشته باشم. مسئله جالب آن‌جا بود که در همان روز یک جلسه بین مدیر وقت رئال و اینتر انجام شد و من در ۱۰ دقیقه به اینتر رفتم.
روبرتو کارلوس درباره بهترین گل دوران حرفه‌ایش می‌گوید: گل مقابل بارسلونا که از ضربه ایستگاهی به دست آمد و گل مشهوری که مقابل فرانسه در پاریس به ثمر رساندم. توپ بازی وزن چندانی نداشت و کات توپ برای من راحت تر از همیشه بود.
مدافع تیم ملی برزیل درباره سخت‌ترین رقبایی که جلوی او بازی کرده‌اند گفت: خواکین سانچز، ساموئل اتوئو و لوئیز فیگو. فیگو خیلی سخت کوش بود و قوی‌ترین رقیبی بود که مقابلش بازی کردم.

1101