لوکاکو: می‌خواهم در اندرلخت بازنشسته شوم و سراغ مربیگری بروم

لوکاکو: می‌خواهم در اندرلخت بازنشسته شوم و سراغ مربیگری بروم

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر گفت که می خواهد تا سن 36 سالگی بازی کند، فوتبالش را در اندرلخت تمام کند و بعد از آن  مربی شود اما می گوید:" هرگز مفسر تلویزیونی نخواهم شد."

به گزارش فوتبالی، مهاجم اینتر در اینستاگرام با کار کرخوف مجری تلویزیون بلژیک و همسر مرتنز در مورد آینده اش صحبت کرد.لوکاکو گفت:" اینده ام در ترکیب تیم ملی بلژیک به اتفاقات یورو بستگی دارد. آینده ام به همین بستگی دارد. در ان زمان 28-29 ساله خواهم بود. از 16 سالگی در سطح حرفه ای بازی می کنم و دوست دارم تا 36 سالگی به بازی کردن ادامه بدهم. رویایم پایان دادن به فوتبالم در اندرلخت است به همین خاطر می خواهم دوباره برگردم و در همان جایی کارم را تمام کنم که شروع کرده ام. 20 سال در  سطح حرفه ای بازی کرده ام."

لوکاکو در مورد نقشه های بعد از بازنشستگی خود هم صحبت کرد:" دوست دارم سفر کنم و مدتی همه چیز را فراموش کنم. هرگز مفسر تلویزیونی نمی شوم اما در حال حاضر سعی می کنم در مورد مربیگری تحقیق کنم. کسی چه می داند، شاید مربی شدم."

لوکاکو به هفت زبان تسلط دارد و به نظر می رسد که در صورت آغاز مربیگری در یک تیم بزرگ مشکلی برای ارتباط برقرار کردن با بازیکنان با زبان های مختلف ندارد.