رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید هافبک اینتر

رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید هافبک اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو بروزوویچ هافبک 27 ساله و کروات اینتر به گفته نشریه "اسپورتسکه نووستی" مورد توجه رئال مادرید، بارسلونا، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بروزوویچ که در دو سال اخیر چهار بازی مقابل بارسلونا در اروپا داشته مورد توجه مدیران تیم کاتالان قرار دارد. در حال حاضر بارسا با اینتر در مورد لوتارو مذاکره می کند و از سویی مدیران بارسا به دنبال خرید ویدال هستند. در چنین شرایطی بعید نیست که نام بروزوویچ در میان مدیران دو باشگاه مطرح شده باشد.

اینتر با آنتونیو کونته به خاطر قدرتش در خط هافبک  شناخته می شود که بازیکنانی جنگنده را در میانه زمین دارند. بروزوویچ نیز بازیکنی دونده و جنگنده است که امسال در لیگ ایتالیا در 23 بازی خود موفق به ثبت سه گل شده است.قرارداد بروزوویچ با اینتر در سال 2022 به اتمام خواهد رسید و باشگاه ایتالیایی اعتقاد دارد که در این تابستان فرصت خوبی وجود دارد تا درآمد خوبی از فروش ستاره کروات خود کسب کنند. بروزوویچ شش سال در اینتر حضور داشته است. او پیش از این نیز در تیم هایی نظیر دینامو زاگرب و لوکوموتیو زاگرب بازی کرده است و حالا می تواند تجربه جدیدی را در فوتبال اسپانیا داشته باشد.