پیام جالب و احساسی الکس مورگان در مورد دوران بارداری

پیام جالب و احساسی الکس مورگان در مورد دوران بارداری

پایگاه خبری فوتبالی - الکس مورگان ستاره فوتبال آمریکا در آستانه اولین تجربه مادر شدنش است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم زنان آمریکا در پیامی در شبکه های اجتماعی در مورد تجربه 9 ماه بارداری خود صحبت کرد. او در دوران شیوع کرونا باید با پروتکل های ویژه بهداشتی بچه اش را به دنیا بیاورد و حالا در مورد شرایط این روزهایش صحبت کرده است.

مورگان در فیسبوک نوشته است:"می دانم که گفتن این کمی مشکل است اما همیشه می خواستم بارداری را تجربه کنم. به مسائل دیگری که پیرامون مادری کردن وجود داشت، مطمئن نبودم اما همیشه به نظرم بارداری بسیار زیبا بود. این رویای من بود. این که بدنم به خاطر یک انسان کوچکی که زندگی اش 100 درصد به من بستگی دارد، تغییر کند برای من حس فوق العاده ای دارد. برخی از این رویاها ممکن بود با ترس از نداشتن یک بارداری آسان یا این که بدنت دیگر به حالت عادی نگردی، تحت تاثیر قرار می گیرند. به نظرم به خاطر علاقه ای که به باردار شدن داشتم این ترس ها درون من از بین رفته بود. 9 ماه اخیر برای من خیلی فراتر از سطح توقعات و انتظارات بود. "

لغو المپیک باعث شد تا مورگان با خیال آسوده تری دوران پسابارداری خود را سپری کند چرا که در غیر این صورت باید با تمرینات فشرده خودش را به المپیک توکیو در تابستان پیش رو می رساند.