توضیحات پارس‌جنوبی در خصوص برخی ابهامات

توضیحات پارس‌جنوبی در خصوص برخی ابهامات

پایگاه خبری فوتبالی- مدیررسانه‌ای تیم فوتبال پارس جنوبی جم، توضیحاتی را در خصوص برخی موضوعات و ابهامات ارائه کرد. 

به گزارش فوتبالی، طی روزهای اخیر در خصوص مواضع مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم  بابت تسویه بخشی از طلب طلبکاران این باشگاه و همچنین وضعیت هافبک برزیلی در برخی رسانه ها مواردی مطرح شد که این موضوعات واکنش مدیررسانه ای پارس جنوبی جم را به همراه داشت.

احدعلوی مدیررسانه ای پارس جنوبی جم درواکنش به انتقادات برخی از بازیکنان و اعضای سابق کادرفنی پارس جنوبی جم به مصاحبه اخیر مراد مرادی عنوان کرد: ضمن تقدیر از زحمات کلیه مربیان و بازیکنان فصول گذشته پارس جنوبی جم که باشگاه آنهارا جز سرمایه های معنوی خود می داند و همواره قدردان زحمات آنها هستیم بیان چند نکته ضروری به نظر می رسد.

علوی افزود: همانطور که درجریان هستید باشگاه پارس جنوبی جم و مدیرعامل باشگاه اعلام کردند بخش زیادی از طلب بازیکنان فصل گذشته به میزان ۸۰ درصد پرداخت شده است که باید تاکید کنم این مسئله صحت دارد و متاسفانه  برخی از دوستان دچار سوتفاهم شده اندچرا که مدیریت باشگاه طبق برنامه ریزی مالی بخش زیادی از مطالبات بازیکنان فعلی باشگاه که از فصل قبل طلب داشتند را پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه باشگاه پارس جنوبی جم همواره از آرای ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال  تمکین کرده است با برخی از طلبکاران باشگاه که حکم قطعی و لازم الاجرا و موردتایید کمیته تعیین وضعیت داشته اند در نیم فصل توافق و پیش از سال جدید تسویه مالی انجام شد و برای تایید این مسئله دوستان می توانند با ایمان سلیمی، حسین معمار یا میثم تیموری و رحمان احمدی تماس برقرار کنندتا از صحت و سقم گفته هایم مطلع شوند.

مدیررسانه ای پارس جنوبی با اعلام این مطلب که سیاست باشگاه در راستای تسویه با الباقی طلبکاران است، اضافه کرد: اینکه اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران نه تنها برای یک فصل دارای طراز مالی منفی هستند بلکه از چند فصل قبل هنوز  بدهکاری دارند  را همه می دانند،  حال جدا از این مسئله که اکثر بدهکاری باشگاه پارس جنوبی جم مربوط به گذشته بوده اما مدیرعامل باشگاه بدنبال تسویه با طلبکارانی هست که حکم قطعی دارند که طبق زمانبندی انجام می شود.
برخی از دوستانی که از ما گله مند هستند، باید بدانند در نیم فصل آرایشان در کمیته استیناف در حال رسیدگی بود که انشاالله در موعد مقرر با آنها نیز توافقات لازمه صورت خواهد گرفت.

علوی ادامه داد: با حمایت عملی مدیریت منطقه ویژه و تلاش مجدانه مدیرعامل باشگاه از معدود باشگاه‌هایی بودیم که بازیکنان مان را قبل از نیم فصل به سقف ۵۰٪ دریافتی رسانده ایم و براساس برنامه اعلامی سازمان لیگ برای ادامه بازیها به الباقی تعهدات مالی مان نیز عمل خواهیم کرد.

وی درمورد وضعیت مگنو باتیستا گفت: مگنو یکی از با اخلاق ترین و فنی ترین بازیکنان خارجی حال حاضر فوتبال ایران است و باشگاه در همه زمینه‌ها از این بازیکن رضایت دارد و به دنبال تمدید قرارداد با وی هستیم اما درباره حواشی چند وقت اخیر پیرامون دوری مگنو از خانواده اش نیاز است چند مورد را متذکر شوم تا ذهن برخی از دلواپسان که زیادی نگران این بازیکن هستند روشن شود.

مدیررسانه‌ای پارس جنوبی تصریح کرد: روزی که مگنو مصدوم شد سرمربی تیم با هماهنگی مدیرعامل با دکتر باقری‌فرد یکی از سه جراح برجسته و حاذق کشور که پای مهدی ترابی راهم عمل کرده بود برای جراحی رباط  صلیبی مگنو با آخرین متد روز دنیا در جراحی رباط صلیبی، هماهنگی‌های لازم را انجام داد اما مگنو درخواست کرد بخاطر دوران نقاهت بعد از عمل کنار خانواده اش باشد و ازآنجایی که تمام هزینه‌های باشگاه زیر نظر سازمان‌های نظارتی پرداخت می شود انجام چنین کاری برای باشگاه مشکلات قانونی بوجود می آورد.

وی افزود: با این حال مدیرعامل باشگاه به دنبال راهکاری بود تا مگنو بتواند درکنار خانواده اش باشد، البته علیرغم اینکه بلیت‌های رفت و آمد ایشان در قرارداد بر عهده خود بازیکن بوده اما باشگاه تا این لحظه همه رفت و آمدهای مگنو را پرداخت کرده و هم اکنون نیز برای تهیه بلیت وی  مشکلی ندارد اما این بازیکن علاوه بر هزینه عمل که قبلا راجع به آن توضیح دادم خواهان تسویه مالی نیز هست که ماجرای کرونا و بلاتکلیفی برگزاری بازی‌ها هم مزید بر علت شد تا منتظر بمانیم برای تصمیمات فیفا در خصوص قرارداد بازیکنان تا بعد از آن بتوانیم با مگنو تسویه حساب مالی انجام دهیم. امیدواریم با روشن شدن وضعیت فوتبال ایران طی چند روز آینده این اتفاق روی دهد. 

علوی تصریح کرد: لازم است این نکته راهم به برخی از دوستان متذکر شوم که مسیر رسیدن به حق و حقو‌ق‌شان از راه تخریب و تهدید نیست چرا که باشگاه پارس جنوبی جم و هوادارانش همواره برای کسانی که حتی یکساعت برای اعتلای نام بزرگ پارس جنوبی جم زحمت کشیده اند احترام و ارزش قائل است.

9697