نزدیکان دیماریا: او هنوز از منچستریونایتد متنفر است

نزدیکان دیماریا: او هنوز از منچستریونایتد متنفر است

پایگاه خبری فوتبالی – طبق گفته نزدیکان دیماریا، او هنوز هم از منچستر یونایتد تنفری شدید دارد.
به گزارش فوتبالی، آنخل دیماریا دوران کوتاهی در منچستریونایتد حضور داشت اما از همان دوران کوتاه هم برای او خاطره خوشی نمانده و هر روز علیه منچستریونایتد صحبت می‌کند.
یکی از نزدیکان این بازیکن آرژانتینی می‌گوید: آنخل به خاطر پستی که در آن حضور داشت و محدودیت‌ها واقعا اعصابش خورد شده بود و به تمام دوستانش می‌گفت نمی‌خواهد در منچستر حضور داشته باشد.
دیماریا پس از فتح لادسیما با مبلغ ۶۰ میلیون پند به یونایتد پیوست اما آن‌قدر از منچستر متنفر شد که سال گذشته پس هنگام بازی مقابل یونایتد به هواداران این تیم بی‌احترامی کرد.
بولکا، هم تیمی دیماریا در پاریسن‌ژرمن می‌گوید: دیماریا از منچستریونایتد متنفر است و هیچ خاطره خوبی از این تیم ندارد. در واقع هر زمان در تلویزیون چیزی پخش می‌شود که به منچستر مربوط است او شبکه را عوض می‌کند.
خود دیماریا در گفت و گو با پاریزین در سال ۲۰۱۵ و هنگامی که از منچستر جدا شد گفت: نتواستم با مربی  ارتباط خوبی ایجاد کنم و فکر می‌کنم پیوستن به پاریسن ژرمن بهترین تصمیم باشد. منطقی نبود در اولدترافورد بمانم. خانواده‌ام خوشحال نبودند و دخترم اذیت می‌شد. پس بهترین کار این بود از آن جا برویم. زندگی در انگلیس سخت است و به آسانی زندگی در آمریکای جنوبی نیست. برخی راحت زندگی می‌کنند و برخی هم برای وفق دادن خود دچار مشکل می‌شوند.

1101