کاکاشویلی: نمی‌خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند، چاره دیگری ندارم

کاکاشویلی: نمی‌خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را ندهند، چاره دیگری ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- کاخابر کاکاشویلی، هافبک پیشین پارس جنوبی گفت که در صورت عدم پرداخت ۷۰ درصد باقیمانده قراردادش از این باشگاه شکایت می‌کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، کاخابر کاکاشویلی درباره مطالبات خود از باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: باشگاه بدون اطلاع من، قراردادم را در  نیم‌فصل فسخ و تنها 30 درصد از قراردادم را پرداخت کرده است. باید 70 درصد باقیمانده هم پرداخت شود.

وی در این باره که آیا با مدیران باشگاه پارس جنوبی تماسی داشته  و اینکه ممکن است به فیفا شکایت کند یا خیر، تصریح کرد: با مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم تماس گرفتم تا در این باره با آنها صحبت کنم که جوابم را ندادند. همه بازیکنان 50 درصد قرارداد خود را گرفتند؛ باشگاه فقط برای پول من مشکل دارد؟ من نمی‌خواهم از پارس جنوبی شکایت کنم اما اگر پولم را پرداخت نکنند، چاره دیگری ندارم.

هافبک پیشین پارس جنوبی با بیان اینکه باشگاه به او مجوزی کتبی برای پیوستن به سایر تیم‌ها داده است، درباره پیشنهادهای خود خاطرنشان کرد: از چند تیم گرجستانی پیشنهاد دارم، اما بازی در تیم‌های ایرانی برایم بهتر است‌. فعلاً پیشنهادی از تیم‌های ایرانی ندارم.

9697