ورزشگاه بازیهای خانگی رئال مادرید موقتا عوض می‌شود

ورزشگاه بازیهای خانگی رئال مادرید موقتا عوض می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در نظر دارد که در صورت از سرگیری دوباره مسابقات، بازیهای خانگی خود را به جای ورزشگاه برنابئو در ورزشگاه تیم آکادمی خود یعنی "آلفردو دی استفانو" انجام بدهد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که مسابقات تا پایان فصل به خاطر شیوع کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، رئال مادرید برای این که روند بازسازی ورزشگاه برنابئو سرعت بگیرد تصمیم گرفته است که بازیهای خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار نکند تا بدین ترتیب هر چه زودتر کار بازسازی به اتمام برسد.

لالیگا به رئال مادرید این مجوز را داده است تا بازیهای خانگی اش در ورزشگاه دی استفانو برگزار شود و احتمالا یوفا نیز مشکلی با این تصمیم نخواهد داشت.

البته رئال مادرید فعلا این تصمیم را رسما اعلام نمی کند چرا که همه منتظرند تا ببینند که مسابقات چه زمانی از سر گرفته می شود اما اگر قرار باشد که بازیها ادامه پیدا کند، رئال باید سیستم داور ویدیویی را در ورزشگاه دی استفانو نصب کند.

تیم سفیدپوش مادریدی امیدوار است که هر چه زودتر ساخت و ساز در ورزشگاه برنابئو را به پایان برساند و از نمای جدید ورزشگاه رونمایی کند تا از پرداخت هزینه های بیشتر معاف شود. قرار است که نمای ورزشگاه جدید رئال مادرید کاملا عوض شود که البته زمان تخمینی پایان پروژه در اواخر سال 2022 خواهد بود.

رئال مادرید باید در مقابل ایبار، والنسیا، مایورکا، ختافه، آلاوس و ویارئال در خانه بازی کند و در صورت عبور از منچسترسیتی حداکثر دو بازی خانگی دیگر هم در چمپیونزلیگ خواهد داشت.