مرگ بازیکن روسیه‌ ای در حال تمرین در خانه‌اش در دوران قرنطینه

مرگ بازیکن روسیه‌ ای در حال تمرین در خانه‌اش در دوران قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - اینوکنتی سامویفالوف بازیکن روس در حالی که در حال تمرین اختصاصی در منزلش در دوران قرنطینه بود، به علت حمله قلبی جانش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، الکساندر گریشین مربی تیم در مصاحبه با خبرگزاری ریا نووستی توضیح داده است:"وحشتناک است. اگر پزشکان اجازه داده اند که تمرین کند یعنی مشکلی وجود نداشته است... به ما گفته اند که دلیل مرگ وی حمله قلبی بوده است."

سامویفالوف 22 ساله در تمریناتش در خانه احساس ناخوش بودن پیدا کرد و کمی بعد جانش را از دست داد. باشگاه لوکوموتیو در بیانیه خود نوشته است :" او پسر خوبی بود و دوست فوق العاده ای بود. لوکوموتیو از این خبر بسیار ناراحت است. این فقدان بزرگی برای کل خانواده ماست."

گریشین گفته است که به خاطر شیوع ویروس کرونا تمرینات گروهی لوکوموتیو لغو شده است اما بازیکنان در خانه هایشان با تجویز باشگاه به صورت انفرادی تمرین می کنند.

بازیکن فوت شده یک پسر داشت و از 9 سالگی فوتبالش را با حضور در تیم لوکوموتیو آغاز کرده بود. او در فصل 16-2015 قهرمان لیگ جوانان شده بود و از دو سال پیش در تیم رزروهای لوکوموتیو در لیگ دسته دو روسیه توپ می زد.

فدراسیون فوتبال روسیه درگذشت این بازیکن را تکذیب کرد و از سویی مسابقات فوتبال در این کشور مثل سایر لیگ های اروپایی حدود دو ماه دیگر تعطیل خواهد بود.