فنرباغچه در یک قدمی استخدام سرمربی اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی

فنرباغچه در یک قدمی استخدام سرمربی اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه "لاکوارتا" گزارش داده است که باشگاه فنرباغه ترکیه که یک ماه و نیم است که به دنبال مربی جدیدی می گردد، مذاکراتی را با مائورو پلگرینی سرمربی شیلیایی اسبق رئال مادرید و منچسترسیتی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، فنرباغچه در تلاش است تا مربی شیلیایی را به خدمت بگیرد. یکی از منابع نزدیک به این مربی این اخبار را تایید کرد و گفت که فنرباغچه می خواهد هر چه زودتر پلگرینی راهی استانبول شود. 

فنرباغچه از پلگرینی خواسته تا هر چه زودتر مذاکرات انجام شوند تا در زمان شروع دوباره لیگ ترکیه با پایان کرونا، این مربی هدایت تیم را به عهده بگیرد.فنرباغچه یکی از بالاترین بودجه ها در لیگ ترکیه را دارد و دومین باشگاه محبوب این کشور است اما فصل خوبی نداشتند. آنها از سال 2014 قهرمان لیگ نشده اند و در فصل جاری از بالای جدول دور هستند و تا پایان هفته 26 در رتبه هفتم قرار دارند.

پلگرینی در آخرین حضورش در لیگ چین دستمزد سالانه هفت میلیون دلار را داشته که باید دید فنرباغچه توان پرداخت چنین مبلغی را دارد یا نه. از سویی لاکوراتا گزارش داده است که باشگاه والنسیا دیگر تیمی است که شرایط استخدام پلگرینی 66 ساله را دنبال می کند