یوونتوس دو گزینه جانشینی هیگواین را انتخاب کرد

یوونتوس دو گزینه جانشینی هیگواین را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با توجه به جدایی قابل پیش بینی گونزالو هیگواین در نظر دارد که خریدی در خط حمله داشته باشد. ال پیپیتا این روزها در پی شیوع ویروس کرونا به آرژانتین سفر کرده است و نمی خواهد که به این زودی ها به ایتالیا برگردد و حتی شایعاتی در مورد بازگشتش به فوتبال آرژانتین مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، در چنین شرایطی یوونتوس گزینه های جانشینی وی را دنبال می کند. یکی از گزینه هایی که از قدیم مورد توجه یووه بوده، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر است که قرضی به پی اس جی رفته است. مائوریتو می خواهد به ایتالیا برگردد و از سویی پی اس جی نیز روی حفظ وی حساب نمی کند چرا که نمی خواهند 70 میلیون یورو به اینتر برای قطعی کردن قراردادش بپردازند.یووه برای کاهش قیمت ایکاردی حاضر شده تا پیانیچ و الکس ساندرو را به اینتر پیشنهاد بدهد. 

البته مائوریزیو ساری سرمربی یوونتوس به سراغ تیم سابقش ناپولی رفته و شرایط خرید آرکادیوژ میلیک مهاجم لهستانی را دنبال می کند. او در سال 2016 از آژاکس راهی ناپولی شد تا در ناپل جانشین هیگواین شود و حالا در تورین می تواند جانشینی بازیکن آرژانتینی را بپذیرد. در حال حاضر البته به خاطر شیوع ویروس کرونا مذاکرات سریع پیش نمی رود.