نبی: رکورد همکاری فدراسیون برای مبارزه با کرونا را به AFC و فیفا ارسال می‌کنیم

نبی: رکورد همکاری فدراسیون برای مبارزه با کرونا را به AFC و فیفا ارسال می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر کل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص نحوه همکاری این فدراسیون برای مبارزه با ویروس کرونا را تشریح کرد.

 به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، مهدی محمد نبی در خصوص شرایطی که این روزها فوتبال به خاطر شیوع کرونا متحمل شده است، گفت: این شوک شامل تمامی جوامع دنیا به ویژه جوامع ورزشی شده است. به همین دلیل مسابقات فوتبال در کشور تعلیق شده و در این راستا از کسانی که اسفندماه تا این تاریخ در مراکز درمانی و اورژانس کشور و ... زحمت کشیده اند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این عزیزان حتی مدت ها نتوانستند خانواده خود را ببینند و در واقع ایثار کرده اند. از مجموعه های مختلف نیروی انتظامی و همکاری مردم تشکر می‌کنیم که قرنطینه را به خوبی رعایت کردند. از جامعه ورزش هم تشکر می‌کنم چون گزارش های ارسالی به فدراسیون نشان می دهد باشگاه ها، هیات ها و ... به سهم خود همکاری لازم را انجام داده اند. این نکات مثبت و در خور شان ما بود. فیفا و ای اف سی مکاتباتی نیز در این زمینه داشتند و ما هم رکورد همکاری که در این مدت در مبارزه با کرونا داشتیم را برای آنها ارسال خواهیم کرد. امیدواریم با رعایت تمامی مواردی که وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا اعلام می کند از این شرایط عبور خواهیم کرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امیدوارم همه به زندگی عادی خود برگردند و با نشاط در جامعه حضور پیدا کنند. جامعه ورزش کشور و خانواده فوتبال تماما امکانات خود را در اختیار مسئولان قرار خواهد داد تا  مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام داده باشد.

9697