پارسی‌ها دوباره مگنو باتیستا را سر کار گذاشتند!

پارسی‌ها دوباره مگنو باتیستا را سر کار گذاشتند!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک برزیلی پارس جنوبی هنوز نتوانسته به کشورش سفر کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، مگنو باتیستا هافبک برزیلی پارس جنوبی بعد از عملکرد خوبی که داشت قبل از تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا، در دیدار دوستانه تیمش مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت شدید شد و رباط صلیبی‌اش را از دست داد،هنوز موفق به جراحی نشده است. باتیستا از مدتها قبل خواهان این شده که باشگاه بلیت سفر به برزیل برایش رزرو کند و او برای جراحی و طی کردن دوران نقاهت کنار خانواده‌اش باشد. باتیستا حتی دوشنبه هفته قبل با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما نیز از باشگاه خواست بلیت سفر به برزیل برایش بگیرند اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.
این هافبک برزیلی درباره وضعیتش گفت: «42 روز است که از مصدومیتم می‌گذرد و همچنان در انتظار پاسخ و کمک باشگاه هستم. گفتند آخر هفته پیش همه چیز درست می‌شود اما اتفاقی نیفتاد. حالا به من گفته‌اند تا آخر هفته جاری کارم را هماهنگ می‌کنند.»


وی افزود: «واقعا از این شرایط خسته شدم و نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم. من در تهران تنها هستم و ماه‌ها است خانواده‌ام را ندیدم. امیدوارم مرادی مدیرعامل باشگاه کمکم کنند تا به زودی به برزیل بروم و جراحی کنم تا زود به فوتبال برگردم.

 


گفتنی است؛ مراد مرادی مدیرعامل موقت پارس جنوبی طی هفته های گذشته بارها از تلاش برای حل مشکل هافبک برزیلی این تیم سخن گفته اما تا این لحظه هیچ اتفاقی رخ نداده و مشخص نیست چه زمانی می خواهد بلیت سفر به برزیل و هزینه درمان مگنو را تامین کند!

9697