بدهی‌های سرسام‌آور پارس برخلاف ادعای مدیرعامل!

بدهی‌های سرسام‌آور پارس برخلاف ادعای مدیرعامل!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پارس جنوبی بدهی‌های زیادی به اعضای سابق خود دارد اما مدیرعامل موقت باشگاه موضوع را طور دیگری بیان می‌کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، باشگاه پارس جنوبی به عنوان یکی از تیم‌های نفتی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ البته که امسال با حمایت وزارت نفت مبالغ خوبی به حساب باشگاه بوشهری واریز شد اما این باشگاه همچنان بدهی‌های پرتعدادی دارد.


پارس جنوبی به غیر از دو سه بازیکن و مربی سابق خود از قراردادهای سال گذشته 54 درصد به همه اعضای سابق تیم بدهکار است و اکثر این نفرات به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اند. از سوی دیگر تعداد زیادی از کادر اجرایی و پزشکی امسال پارس جنوبی نیز به غیر از 30 درصد دریافتی اولیه دیگر هیچ پولی نگرفتند. همچنین اعضای کادرفنی قبلی پارس جنوبی و دستیاران فراز کمالوند نیز که در نیم فصل با خواسته باشگاه جدا شدند نیز 20 درصد دوم شان را نگرفتند. پارس جنوبی بدهی‌های زیادی نیز به آژانس‌های هواپیمایی و هتل‌ها دارد و در شهرستان جم نیز نیز کاسب‌های متعددی از آنها طلبکارند که مجموع این بدهی‌ها نزدیک به 5 میلیارد تومان می‌شود.


در چنین شرایطی اما مراد مرادی مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی که به جای بهرام رضاییان باتجربه در این باشگاه مشغول به کار شد، سعی دارد اوضاع را عادی جلوه بدهد. مرادی طی روزهای گذشته در چند مصاحبه ادعا کرده که بیش از 80 درصد بدهی‌های بازیکنان و مربیان سابق پارس جنوبی را پرداخت کرده و این در حالی است که بسیاری از نفرات سابق پارس هم در مصاحبه‌های جداگانه او را دروغگو خطاب کرده و اعلام داشتند پولی از پارس جنوبی دریافت نکردند.


حالا در شرایطی که وضعیت ادامه لیگ برتر نوزدهم مشخص نیست، باید منتظر ماند  و دید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که بابت بدهی‌های پارس جنوبی از این باشگاه یک چک ضمانت سنگین دریافت کرده چه تصمیمی درباره ادعاهای مدیرعامل باشگاه و البته بدهی‌های سرسام‌آور آنها خواهد گرفت.

9697