سیدعباسی: با شروع لیگ برتر سلامتی افراد به خطر نیفتد

سیدعباسی: با شروع لیگ برتر سلامتی افراد به خطر نیفتد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: اگر فکر می‌کنیم با شروع مجدد مسابقات مشکلی به وجود می‌آید این کار را انجام ندهیم تا خدای ناکرده سلامتی هیچ فردی به خطر نیفتد.

به گزارش فوتبالی ، «داوود سیدعباسی» امروز (دوشنبه) پس از جلسه هم‌اندیشی مسوولان فدراسیون فوتبال با مسوولان باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال‌ بخش کوچکی از زندگی انسان‌هاست و هیچ چیزی بالاتر و باارزش‌تر از جان آدم‌ها نیست و امیدواریم با پایان ویروس کرونا شرایط عادی به جامعه بازگردد.

وی افزود: در روزهایی که تمرینات تیم‌ها تعطیل است از طریق فضای مجازی میزان آمادگی بازیکنان را رصد می‌کنیم.  شروع لیگ برتر به تصمیم ستاد عالی کرونا و وزارت بهداشت بستگی دارد و اگر خطری کسی را تهدید نمی‌کند، مسابقات پیگیری خواهد شد.

سیدعباسی تصریح کرد: اگر فکر می‌کنیم با شروع مجدد مسابقات مشکلی به وجود می‌آید این کار را انجام ندهیم تا خدای ناکرده سلامتی هیچ فردی به خطر نیفتد.

وی در پایان درباره کسر قرارداد باشگاه‌ها از بازیکنان گفت: هر باشگاهی با توجه به رابطه‌ای که با بازیکنان خود دارد می‌تواند بهترین تصمیم را در این باره بگیرد.

7655