اقدام جالب یک هوادار فوتبال؛ جمع‌آوری تمام لباس‌های لیونل مسی

اقدام جالب یک هوادار فوتبال؛ جمع‌آوری تمام لباس‌های لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی – یک هوادار اندونزیایی تمام  مدل لباس‌هایی که مسی در این سال‌ها در تیم ملی آرژانتین و بارسلونا پوشیده از فروشگاه‌ها خریداری کرده است.
به گزارش فوتبالی، لیونل مسی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال به همراه کریستیانو رونالدو است و حتی مزیان این مجبوبیت هم بارها مورد بحث قرار گرفته. در همین راستا یک هوادار اندونزیایی که به شدت به لیونل مسی علاقه دارد کلکسیونی جالب از پیراهن‌های مسی جمع‌آوری کرده است.
رسانه مارکا گزارش داده سریا ویجایا که از علاقه‌‌مندان سوپراستار آرژانتینی بارسلونا است یک کلکسیون جذاب از البسه مسی در بارسلونا و تیم ملی آرزانتین دارد. ویجا به مارکا گفته: ۲۰۰ دست لباس مسی دارم و برای تهیه چنین کلکسیونی در ۱۱ سال، پول زیادی خرج کرده‌ام. بسیاری از مردم به من می‌گویند تو دیوانه‌ای که چنین سرگرمی‌ دارد اما من به آن‌ها پاسخ می‌دهم این زندگی و علاقه من است.
ویجایا در ادامه گفته: بسیاری از این لبا‌س‌ها را در اندونزی یا از فروشگاه‌های اینترنتی خریده‌ام که برایم ارسال شده اما هنوز لباسی که تن مسی بوده باشد ندارم. قبل از حضور مسی در بارسلونا و تیم‌ ملی آرژانتین این دو تیم را دوست داشتم زیرا علاقه فراوانی به سبک بازی ریکلمه داشتم. کدام لباس مسی را دوست دارم؟ همان لباسی که در فینال لیگ قهرمانان پوشید و مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد.
1101