پدیده فوتبال ایتالیا: پیراهن مودریچ را می‌خواستم/ توتی اسطوره است

پدیده فوتبال ایتالیا: پیراهن مودریچ را می‌خواستم/ توتی اسطوره است

پایگاه خبری فوتبالی – ستاره جوان تیم رم که مورد علاقه بسیاری از تیم‌هایی چون یوونتوس و اینتر قرار دارد اعلام کرده در رم می‌ماند.
به گزارش فوتبالی، نیکولو زانیولو در گفت و گو با اسکای اسپرت گفته: در دوران قرنطینه هر روز بهتر می‌شوم و هر روز در خانه تمرین می‌کنم. دو سه روز اول پس از مصدومیتم حتی حرف زدن هم برایم سخت بود و فهمیدن قضیه جدی است. پس از بازی با یووه پزشک تیم به من گفت زانویم خرد شده و پس از جراحی هم چند بار به دیدنم آمد. با دیدن صحنه مصدومیتم حالم بد می‌شود و امیدوارم چنین صحنه‌ای برای کسی رخ ندهد. هنگام بازی با رئال مادرید می‌خواستم پیراهن مودریچ را بگیرم و او هم در هنگام مصدومیتم به من پیام داد. بازی اولم در برنابئو را به یاد دارم. دی‌فرانچسکو من را بین بازیکنان بزرگ بازی داد. من از جوانان فیورنتینا فوتبال را آغاز کرده بودم و همه چیز از آن‌جا شروع شد.
پدیده تیم ملی ایتالیا در ادامه افزود: پس از مصدومیتم بسیاری از هواداران به بیمارستان آمدند و از همه آن‌ها بابت روحیه دادن ممنونم. توتی؟ او یک اسطوره است. همین طور ده‌روسی. نمی‌شود کسی را با آن‌ها مقایسه کرد. می‌خواهم اینجا بمانم و غیرممکن است شمار ۱۰ را بر تن کنم.
زانیولو درباره خط خوردن از تیم امید ایتالیا می‌گوید: چندبار دیر به جلسه فنی رسیدم و توسط دی‌بیاجو به درستی کنار گذاشته شدم. اشتباهم را فهمیدم و از آن درس گرفتم.
1101