جزئیات پیشنهاد ناپولی به سردار آزمون فاش شد

جزئیات پیشنهاد ناپولی به سردار آزمون فاش شد

پایگاه خبری فوتبالی- یک خبرنگار ایتالیایی از جزئیات پیشنهاد ناپولی به مهاجم ایرانی زنیت خبر داد. 

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، این روزها در نقل و انتقالات تابستانی تنها نامی که بیشتر از نام هر لژیونر ایرانی شنیده می شود، نام سردار آزمون، مهاجم زنیت است.

بنا به گزارش های رسیده از اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و روسیه باشگاه های تقریبا مطرح در سطح اروپا به دنبال مهاجم گلزن زنیت هستند. از ایتالیا ناپولی مشتری سرسخت اوست. از اسپانیا خبرها حاکی از جدال سویا با اتلتیکو برای جذب مهاجم ایرانی است اما در انگلیس غوغایی میان وستهام، لسترستی و اورتون بر سر جذب سردار به پا شده است.

امروز سایت «soccer.ru» روسیه از مشتری جدید این مهاجم ایرانی خبر داد. این رسانه روسی نوشت: سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پتزربورگ از سوی باشگاه های ایتالیا در این چند فصل گذشته مورد توجه قرار داشت.

تابستان گذشته لاتزیو به شدت به دنبال جذب مهاجم ملی پوش ایرانی بود ولی در نهایت سردار در زنیت ماندنی شد.

در این فصل ناپولی مشتری جدی آزمون از سری آ ایتالیا است. البته باید منتظر ماند چون در صورت جدایی زلاتان ایبراهموویچ از میلان این باشگاه ایتالیایی نیز مشتری جدید آزمون خواهد بود.

 نیکولو اسچیرا، خبرنگار ایتالیایی امروز در خبری جدید از مهاجم ایرانی از جزئیات پیشنهاد ناپولی برای جذب سردار آزمون، مهاجم ملی ایرانی زنیت سن پترزبورگ خبر داد.

این خبرنگار ایتالیایی در صفحه توئیترش نوشت: ناپولی به دنبال امضای قرارداد با سردار آزمون است تا او را جانشین میلیک کند. سران باشگاه ایتالیایی با وی در تماس هستند تا به توافق برسند.

اسچیرا در ادامه عنوان کرد: مهاجم ایرانی آماده امضای قراردادی 5 ساله با ناپولی است. زنیت برای فروش آزمون 30 تا 35 میلیون یورو می خواهد. 

9697