ماجرای عکس محمد مایلی کهن که پس از 36 سال در برنامه نود جنجالی شد

ماجرای عکس محمد مایلی کهن که پس از 36 سال در برنامه نود جنجالی شد

پایگاه خبری فوتبالی- در این روزها که فوتبال نیست، مجبور به رجوع به خاطرات جذاب و جنجالهای فوتبال ایران شده ایم.

به گزارش فوتبالی، مطمئنا محمد مایلی کهن به خاطر صریح اللهجه بودن و روی اصول خود ایستادن یکی از ستون های اصلی جنجالهای فوتبال ایران در تقریبا سه دهه بوده است.

از روزی که از فنس ها بالا رفت تا با تماشاگرانی که فحاشی می کردند برخورد کند تا روزی علیه کارلوس کی روش مواضع تندی می گرفت. درگیریها و چالشهای او با علی دایی، حتی پای پاسگاه و دادگاه را وسط کشید و باعث شد مایلی کهن، سر از زندان هم در بیاورد. دایی و مایلی کهن حالا مدتهاست کاری به کار هم ندارند و البته از محمد مایلی کهن و اظهارنظرهای جنجالی اش مدتهاست خبری نیست.

شش سال پیش، محمد مایلی کهن در یکی از آخرین قسمت های سریال درگیری های رسانه ای دایی و مایلی کهن، واکنشی عجیب به صحبتهای علی دایی نشان داد. علی دایی در یکی از درگیری ها به عکسی اشاره کرد که مایلی کهن با پیراهنی که نام آمریکا روی آن حک شده است، مقابل دوربین قرار گرفته است. این عکس همان عکس مورد اشاره علی دایی است که چهار بازیکن پرسپولیس در سال 1356 در یک قاب ایستاده اند. محمد مایلی کهن، صفر ایرانپاک، جمشید رشیدی و محمدرضا خلعتبری چهار بازیکن پرسپولیس هستند که مقابل دوربین عکاسی یکی از مجلات عامه پسند قرار گرفته اند.

زمانی که مایلی کهن روی آنتن برنامه نود رفت تا درباره مسایل پرسپولیس و این عکس با عادل فردوسی پور صحبت کند، علاوه بر صحبتهایش درباره آن عکس، به پیش از انقلاب رفت و دلیل پوشیدن آن تی شرت کالج کالیفرنیا و زدن آن تیپ خاص با ریش را علاقه به یک خواننده خارج از ایران دانست که در زمان خودش جنجال ساز شد.

۴۳۴۴