صحبت‌های جدید ینس لمن در مورد کرونا که هواداران را عصبانی کرد

صحبت‌های جدید ینس لمن در مورد کرونا که هواداران را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ینس لمن دروازه بان اسبق آرسنال و تیم ملی آلمان با حرفهای اخیرش در حمایت از ورود هواداران به بازیهای بوندسلیگا در صورت بازگشایی مسابقات، هواداران را عصبانی کرد.

به گزارش فوتبالی، لمن در مصاحبه با شبکه آلمانی اسپورت 1 گفت که بخشی از هواداران می توانند وارد اسادیوم ها شوند. او گفته است:" کسی جواب این سوال من را نداده است : چطور در استادیومی مثل آلیانز آرنا با 70 هزار تماشاگر، نتوانند 20 هزار تماشاگر حضور داشته باشند؟ انها می توانند فاصله ده متری را رعایت کنند که برای جلوگیری از شیوع بیماری کفایت می کند. هواداران می توانند در کنار هم نباشند."

خیلی از هواداران از پیشنهاد دروازه بان آلمانی عصبانی شده اند چرا که حس می کنند او شیوع بیماری مرگباری نظیر کرونا را زیاد جدی نگرفته است. پیش از این هم لمن صحبت های جنجالی دیگری به زبان آورده بود و در آغاز قرنطینه در دولت آلمان گفته بود:" آیا بهتر است یک کارمند در خانه بماند تا شغل خود را از دست بدهد؟"

آلمان یکی از کشورهایی است که بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را در کل دنیا داشته است و بوندسلیگا نیز حداقل تا شش هفته دیگر تعطیل خواهد بود و بعید به نظر می رسد که تا سال 2021 خبری از تماشاگران در بازیهای فوتبال باشد.