اسطوره‌های دنیای فوتبال با لباس‌هایی ناشناخته

اسطوره‌های دنیای فوتبال با لباس‌هایی ناشناخته

پایگاه خبری فوتبالی – بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال اسطوره‌های این ورزش را در بهترین فرم دیده‌اند و شاید به خاطر نداشته باشند بسیاری از آن‌ها در تیم‌هایی کوچک هم پا به توپ شده اند.
به گزارش فوتبالی، ستارگان دنیای فوتبال همواره با تیم‌هایی ناخته می شوند که در دوران اوج با ان‌ها درخشیده‌اند اما بسیاری از آن‌ها در تیم‌های متوسط و حتی کوچک آغاز به کار کرده‌اند. برخی هم بعد‌ها به تیم‌هایی پیوسته‌اند که شاید علاقه‌مندان به فوتبال خیلی از آن اطلاعی ندارند.
آلفردو دی‌استفانو یکی از این افراد است که همه او را با لباس رئال می‌شناسند اما او پس از سال‌های طلایی حضور در مادرید به اسپانیول رفت و در آن‌جا از فوتبال حداخافظی کرد.

مارادونای بزرگ که همه او را با لباس ناپولی و بارسلونا می‌شناسند پس از پایان محرومیتش به دلیل استعمال مواد مخدر به اسپانیا رفت و برای سویا بازی کرد. رقیب مارادونا، پله هم خداحافظی خود را در باشگاه نیویورک کاسموس اعلام کرد.
یوهان کرایوف به غیر از بارسلونا پیراهن آبی و اناری لوانته را هم بر تن کرده و ۲ گل برای آن‌ها به ثمر رسانده است. فرانک رایکارد، مربی مشهور بارسلونا که دورانی درخشان در میلان داشت مدتی را در رئال ساراگوسا بازی کرده هوگو سانچز که در رئال و اتلتیکو رکورد‌های بی‌شماری خلق کرد سابقه حضوری موفق در رایووایکانو را دارد.

فرانس بکن باوئر فقط در بایرن بازی نکرده و با هامبورگ هم قهرمان  آلمان شده است. ون‌درسار هلند پس از ترک آژاکس به یوونتوس رفت اما موفق نبود و در سایه حضور بوفون به لیگ انگلیس رفت تا به موفقیت سلام کند. مانند تیری آنری که در یوونتوس ندرخشید اما دوران پرافتخاری در آرسنال داشت و مانند پاتریک ویرایی که در میلان فقط ۲ بازی انجام داد اما در آرسنال به یکی از بهترین‌ها تبدیل شد. حضور کافو در ساراگوسا و روماروی در والنسیا و حتی میشل لادروپ در تیم لاتزیو هم جابه‌جایی‌ها و نقل و انتقالاتی هسنتد که شاید کسی به خاطر نداشته باشد.

1101