باشگاه‌های لیگ برتری و استفاده از تماشاگر تقلبی با صدای مصنوعی!

باشگاه‌های لیگ برتری و استفاده از تماشاگر تقلبی با صدای مصنوعی!

پایگاه خبری فوتبالی – برخی باشگاه‌های لیگ برتری می‌خواهند از سر و صدای تقلبی و تماشاگران مقوایی در ورزشگاه‌ها استفاده کنند.
به گزارش فوتبالی، نشریه تایمز گزارش داده باشگاه‌های لیگ برتری در انگلیس می‌خواهند در صورتی که قرار شد بازی‌ها بدون حضور تماشاگر ادامه یابد، برای حفظ شرایط میزبانی از سر و صدا‌های تقلبی استفاده کنند. همچنین اخبار زیادی منتشر شده مبنی بر این که قرار است برای ساختن جوی بهتر و هیجان انگیزتر، تماشاگر مصنوعی روی صندلی ورزشگاه‌ها تعبیه شود تا جایگاه‌ها خالی نماند.
مدیر باشگاه برایتون در این رابطه می‌گوید: می‌شود ورزشگاه را لباسی از جنس تماشاگر پوشانید؟ در حال بررسی گزینه‌ها هستیم  که آیا می‌توانیم شرایط فعلی ورزشگاه‌ها را بهبود ببخشیم به جای اینکه صندلی‌های خالی را مشاهده کنیم؟ می‌توانیم به یک نحوی سر و صدا وارد کنیم اما آیا این چیزی خواهد بود که پخش کننده‌ها و تماشاگران در منزل بپسندند؟ پس از این سوال‌ها چالش‌های اجرایی آغاز می‌شود. سرویس‌های اضطراری چه خواهند کرد؟ نمی‌خواهیم فشار بر روی آن‌ها زیاد شود. ما همه به نوعی با شرایط هماهنگ شده‌ایم و باعث افتخار است که در این شرایط انسان هستیم پس می‌گویم در ادامه لیگ هم پشت درهای بسته بازی‌ها ادامه یابد. شاید عجیب و غریب باشد زیرا فوتبال هیچ‌وقت این‌گونه ساکت نبوده اما اگر این تنها راه است باید با آن کنار بیایم. ترجیح می‌دهم صندلی‌های پوشیده شده توسط تماشاگران مصنوعی را ببینم.
روز جمعه اعلام شد لیگ برتر قطعا تا تاریخ ۸ ژوئن آغاز نمی‌شود و به این ترتیب هرکسی به دنبال راه حلی است تا فوتبال برگردد.

1101