انتقاد شدید نویر از بایرن مونیخ به خاطر افشای جزئیات تمدید قراردادش

انتقاد شدید نویر  از بایرن مونیخ به خاطر افشای جزئیات تمدید قراردادش

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه شب نویر و وکیلش توماس کروث در مصاحبه ای با روزنامه بیلد به شدت از باشگاه بایرن مونیخ انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی، نویر و وکیلش از این که باشگاه بایرن مونیخ جزئیات مذاکرات برای تمدید قرارداد را در اختیار رسانه ها قرار داده بودند، ابراز خشم کردند. کاپیتان باواریایی ها گفت:"چنین رفتارهایی شایسته باشگاه بایرن مونیخ نیست. همیشه حس می کرده ام که مهم است که صحبت هایم با مدیران محرمانه بماند. همان قدر که من با احترام و وفاداری به عنوان بازیکن و باشگاه با مدیران برخورد کردم، آنها هم باید با من همین گونه باشند. اگر حالا به شکل عمدی جزئیات را در روزنامه ها منتشر می کنند، باید با واکنش مواجه شوند."

گفته می شود که نویر برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ سالی 20 میلیون یورو درخواست کرده است. این دروازه بان اما نخواست در مورد جزئیات صحبت کند:" نمی خواهم بحث تمدید قرارداد را به یک رقم منحصر کنم. بحث خیلی مشکل تر است."  و وکیلش هم در این باره توضیح داد:" حس می کنیم که باشگاه با ما با صداقت برخورد نمی کند." و نویر در ادامه بیان کرد:"نمی خواهم انگشتم را به سمت کسی بگیرم اما حلقه افرادی که از جزئیات خبر داشتند بسیار محدود هستند."

نویر در مورد خرید نوبل دروازه بان آینده دار توسط مدیران بایرن گفت:"بی تردید دروازه بان خوبی است. از دیدگاه باشگاه باید خریده می شد. انتالش را درک می کنم. او در خیلی از تیم ها می تواند فیکس باشد و قطع اخرید خوبی است. من همه تلاشم را می کنم که تا جایی که بتوانم، بازی کنم."