تیم رویایی استیون جرارد با لیونل مسی و بدون رونالدو

تیم رویایی استیون جرارد با لیونل مسی و بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره لیورپول و سرمربی فعلی تیم گلاسکو رنجرز چالش جیمی کرگر هم تیمی سابقش را پذیرفت و تیمی ایده آل از بهترین بازیکنان دنیا را چید که به شکل عجیبی کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس و یکی از بهترین بازیکنان سالهای اخیر را خط زد.

به گزارش فوتبالی، جرارد این محدودیت را داشت تا ترکیبی را با فقط یک نماینده از هر باشگاه و هر کشور بچیند. او تصمیم گرفت که لیونل مسی را در ترکیبش قرار بدهد اما خبری از کریستیانو رونالدو نبود چرا که الساندرو دل پیرو به او ترجیح داده شده بود.

ترکیب رویایی استیون جرارد با سیستم 1-3-2-4 بدین شرح است : یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید درون دروازه ، کافو، کمپانی، کولیبالی و اندی رابرترسون در خط دفاعی، تونی کروس و روی کین در پست هافبک دفاعی ، لیونل مسی ، الساندرو دل پیرو و کیلیان امباپه یک خط جلوتر از آنها و در نهایت دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی سابق چلسی در خط حمله.

جرارد برای چیدن این ترکیب ناچار بود که از بازیکنانی با ملیت های مختلف استفاده کند و به همین خاطر نبود کریستیانو رونالدو به عنوان نماینده پرتغال عجیب به نظر می رسد هر چند که به نظر می رسد او در میان یوونتوسی ها دل پیرو را بیشتر دوست داشته است.