اقدام زیبای پیشکسوتان منچستریونایتد؛ تماس با هواداران سالمند

اقدام زیبای پیشکسوتان منچستریونایتد؛ تماس با هواداران سالمند

پایگاه خبری فوتبالی – پیشکسوتان منچستر یونایتد در دوران قرنطینه، در اقدامی جالب با هواداران سالمند تماس تلفنی برقرار می‌کنند.
به گزارش فوتبالی، برایان رابسون در این رابطه می گوید: پس از اینکه زمانی را برای صحبت کردن با هواداران اختصاص می دهید حس بسیار خوبی را پیدا می کنید. ما با آن‌ها درباره بازیکنان مورد علاقه‌شان و مسابقات به یاد ماندنی صحبت کردیم حتی هنگامی که در مراسم شام یکی از هواداران دعوت بودم، به من جایره‌ای اهدا شد. یکی از مواردی که مرا بیش از همه چیز تحت تاثیر قرار داد، حس واقعی همکاری میان هوادارانمان است. کاملا مشخص است که آن‌ها به فکر یکدیگر هستند و من هرکسی که چنین کاری را انجام دهد، تشویق می کنم. اگر همه ما بتوانیم روزی با کسی که می شناسیم تماس بگیریم که فقط جویای حال‌شان شویم و ببینیم که چگونه کارهای خود را انجام می دهند انجام چنین کاری تفاوت زیادی را ایجاد خواهد کرد.
گری پالیستر، بازیکن سابق تیم منچستریوناتد هم در این رابطه می‌گوید: خیلی دلم برای برگزاری بازی‌ها در اولدترافورد تنگ شده است. این دلتنگی به فوتبال مربوط نمی شود بلکه در آنجا افرادی هستند که آن‌ها را ملاقات می کنید و بحث و گفت و گو‌هایی را با آن‌ها خواهید داشت. در حالی که ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا فوتبال از سر گرفته شود و بازی‌ها مجددا آغاز شود، بخشی از این کمپین بودن یک تجربه بسیار دوست داشتنی است و این اجازه می دهد تا همه ما احساس کنیم که با منچستریونایتد در ارتباط هستیم. هواداران در طی سال‌ها از من حمایت کرده‌اند بنابراین، این یک پاداش در عوض حمایت‌های خاص آن‌ها بوده است. همه ما وظیفه داریم تا در این زمان کسانی را ممکن است به کمک احتیاج داشته باشند پیدا کنیم و به آن‌ها کمک کنیم.

1101