آرنولد: فوتبال شبیه به شطرنج است

آرنولد: فوتبال شبیه به شطرنج است

پایگاه خبری فوتبالی – ترنت الکساندر آرنولد اعتقاد دارد فوتبال مانند یک بازی شطرنج است. او همچنین از هندرسون بابت کمک‌هایش به او در دوران حضور در لیوپول تمجید کرد.
به گزارش فوتبالی، ترنت الکساندر آرنولد در جدیدترین مصاحبه خود گفته: به نظرم می‌توان فوتبال را با شطرنج مقایسه کرد. در فوتبال هم می‌توانیم چند حرکت بعدی حریف را پیش‌بینی کنیم. قبل از این که توپ زیر پای بازیکن باشد باید بداند که می‌خواهد با آن چه‌کار کند. خود من، قبل از این که توپ را بگیرم سعی می‌کنم تصور کنم هنگام گرفتن توپ در چه شرایطی هستم و باید چگونه پاس بدهم. به مهاجمان نگاه می‌کنم. اگر موقعیت خوبی برای پاس نداشته باشند گزینه پاس دادن را حذف می‌کنم. در عین حال باید حواسم باشد که فوتبال بازی لحظه‌هاست و همه چیز قابل پیش‌بینی نیست.
آرنولد در ادامه به تمجید از کاپیتان تیمش پرداخت: طی این چند سال اخیر چیزهای زیادی درباره فوتبال یاد گرفته‌ام. بيش‌تر از همه، از هندرسون. از وقتی به تیم اصلی آمدم هندرسون به من کمک بسیاری کرد تا در تیم جا بیفتم و با شرایط جدید هماهنگ شوم. او واقعا یک الگوی کامل است.
مدافع تیم لیورپول درباره دوران کودکی خود اضفه کرد: خانواده من به تحطیلات خیلی اهمیت می‌دانند و من باید بین درس و فوتبال تعادل ایجاد می‌کردم. وقتی سنم پایین‌تر بود و در آکادمی حضور داشتم احساستم بر من غلبه می‌کرد. باید چیزهای زیادی یاد می‌گرفتم. در آن دوران دو یا سه بار در هفته بازی می‌کردیم اما من می‌خواستم بیشتر فوتبال بازی کنم و به همین دلیل هم عصبی می‌شدم.

1101